• thildamy

Ingen mer 090909 ?

Hej allihopa!

Är det nästan bara jag här som står brud
    den 9 september ?
    Sett tidigare 2 st andra men dock inte vigas i sverige..

Finns det någon hemlig där ute .....

• Svar på tråden Ingen mer 090909 ?
  • cooksienelle

Jo, jag!
    Vi firar vår 9-årsdag exakt den dagen så det var ett fööör bra datum å missa :)

• thildamy

vad kul!!
    kikar in till dig...

cooksienelle skrev 2009-02-16 20:22:30 följande:
    Jo, jag!Vi firar vår 9-årsdag exakt den dagen så det var ett fööör bra datum å missa :)
  • cooksienelle

har inte kommit mej för att göra någon presentation. finns så mycket annat å göra här inne ;)
    var gifter du dej?

• cooksienelle

... sundsvall, ser jag nu när jag har kollat. du har verkligen allt klart. spännande !! hur länge har du planerat å fixat?

• thildamy

hej.. sen januari kan man väl säga.. började i november med att boka kyrka och lokalen bokade vi i december sen blev det inbjudningskorts tillverkning dom hade vi utskickat till gästerna till 2/1 sen har jag suttit nästan hela tiden och tänkt osv.

• gittis86

Gud va skönt att det finns flera som tänker att gifta sig den 9september.
    Min fästman och jag har pratat om det, men vi är lite fundersama eftersom det är en onsdag.
    Har ni stött på många negativa reaktioner på att det är en onsdag!?

• thildamy

se mitt svar i din ibox..

Men nej inte direkt!

gittis86 skrev 2009-02-19 15:03:49 följande:
    Gud va skönt att det finns flera som tänker att gifta sig den 9september.Min fästman och jag har pratat om det, men vi är lite fundersama eftersom det är en onsdag.Har ni stött på många negativa reaktioner på att det är en onsdag!?
  • Hammerman

Jag måste verkligen hitta någon att gifta mig med den elfte november om två år...

• thildamy

oj då är det dags att börja leta.. 111111

Hammerman1 skrev 2009-02-19 16:36:39 följande:
    Jag måste verkligen hitta någon att gifta mig med den elfte november om två år...
  • Hammerman

thildamy skrev 2009-02-19 16:40:27 följande:

oj då är det dags att börja leta.. 111111
    DIDIS, SKILJ DIG!

Jag vill ha gratis tandvård!
  • didis

Men jag har ju inte hunnit gifta mig än!!

Och om du skall få gratis rotfyllningar - vad får jag?? En obstinat student??

Hammerman1 skrev 2009-02-19 16:44:11 följande:
    thildamy skrev 2009-02-19 16:40:27 följande:
    DIDIS, SKILJ DIG!Jag vill ha gratis tandvård!
  • Hammerman

didis skrev 2009-02-19 16:51:21 följande:

Och om du skall få gratis rotfyllningar - vad får jag?? En obstinat student??
    En MYCKET CHARMIG obstinat student, om jag får be!
  • didis

Och med änglavingar.

Hur skall maken kunna matcha det??

Är du bistert norrländskt till sinnet också? Jo hä flytt int??

Och snälla - säg att du säger "Statiålmacken" för det har jag inte hört sedan jag flyttade ifrån Umeå!

Hammerman1 skrev 2009-02-19 16:52:28 följande:
    didis skrev 2009-02-19 16:51:21 följande:
    En MYCKET CHARMIG obstinat student, om jag får be!
  • Hammerman

Här sätts inga i:n före å:et!

Bister och bitter är jag som en sur kaktus, sen ifall det är typiskt norrländsk får väl de lärde tvista om.

• didis

Sorry Hammerman, hur frestad jag än blir så säger du inte Statiålmacken om Statoil så är det kört.

Jaja, jag får nöja mig med min gamla gubbe. Han är visserligen välanvänd vid det här laget men jag är liksom van vid honom.

Hammerman1 skrev 2009-02-19 16:57:35 följande:
    Här sätts inga i:n före å:et! Bister och bitter är jag som en sur kaktus, sen ifall det är typiskt norrländsk får väl de lärde tvista om.
  • Hammerman

Äsch, alltid ska det jävlas.

Jag får modifiera mitt uttal och söka lyckan på annat håll då.

• didis

Man måste anpassa sig till damerna!

Hammerman1 skrev 2009-02-19 17:02:43 följande:
    Äsch, alltid ska det jävlas. Jag får modifiera mitt uttal och söka lyckan på annat håll då.
  • Tintin84

Jag ska åxå stå brud 090909 :)

• cooksienelle

vi e några stycken modiga i alla fall - onsdag e väl en alldeles utmärkt dag ;)
    men så ska vi ju inte ha några gäster just på bröllopet, så d e väl lite lättare att sälja in kanske...
    vi vill ha en middag me närmaste familjen nån gång senare under hösten å sen kanske ett brakparty med vänner å släkt om ett par år eller så (läs: när jag inte är gravid eller ammar eller så...)

• thildamy

vad kul..
    mer 090909 vill vi ha.. 080808 var ju sååå stort!!

Tintin84 skrev 2009-02-23 16:01:08 följande:
    Jag ska åxå stå brud 090909 :)
Svar på tråden Ingen mer 090909 ?