• MDoJB
    Äldre 16 Feb 14:15
    4390 visningar
    11 svar
    11
    4390

    Bröllopshemsida

    vilken sida tycker ni är bäst att använda som bröllopshemsida? Bröllopstorget, Allt om bröllop, Weddingannouncer med flera. Vilken väljer ni?

  • Svar på tråden Bröllopshemsida
  • Saggez­za
    Äldre 16 Feb 14:27
    #1

    Jag valde inget av ovanstående. Jag valde www.weebly.com vilket är en hemsida där man kan göra precis som man vill eftersom det inte är bundet till just bröllop.

  • haenni­sh
    Äldre 16 Feb 14:29
    #2

    vi kommer välja www.brollopshemsida.se när det är dags. Känns skönt att anlita någon annan...

  • DanKat
    Äldre 16 Feb 14:37
    #3

    Vi valde BT:s sida, det kändes enklast. Hade iofs varit trevligt med weddingannouncer (så hade man väl kunnat skräddarsy den mer, på BT:s sida saknade vi t.ex. någon rubrik som vi gärna skulle haft med), men jag vet inte hur mycket jobb det behövs för att göra en sida där, det kändes lättare att fixa här på BT när vi ändå är medlemmar här.

  • Hav och Sol
    Äldre 16 Feb 14:53
    #4

    weddingannouncer

  • MDoJB
    Äldre 16 Feb 15:00
    #5

    Ja, jag tycker att bröllopstorgets sida har lite för många begränsningar. Men det som är superbra är önskelistan!


    DanKat skrev 2009-02-16 14:37:32 följande:
    Vi valde BT:s sida, det kändes enklast. Hade iofs varit trevligt med weddingannouncer (så hade man väl kunnat skräddarsy den mer, på BT:s sida saknade vi t.ex. någon rubrik som vi gärna skulle haft med), men jag vet inte hur mycket jobb det behövs för att göra en sida där, det kändes lättare att fixa här på BT när vi ändå är medlemmar här.
  • Saggez­za
    Äldre 16 Feb 15:15
    #6

     


    MDoJB skrev 2009-02-16 15:00:12 följande:
    Ja, jag tycker att bröllopstorgets sida har lite för många begränsningar. Men det som är superbra är önskelistan!

    Men du kan ju bygga upp en egen hemsida och länka till önskelistan på bröllopstorget...

  • mattes­brud06
    Äldre 25 Feb 18:43
    #7

    Vi valde www.brollopshemsida.com när vi gifte oss.
    Vi vart supernöjda och har kvar vår bröllopshemsida än idag
    fast vi gifte oss för 2 år sen:)

  • maj201­0
    Äldre 25 Feb 19:00
    #8

    Jag ska så småningom sätta min dataingenjör till blivande make i arbete och göra en helt egen hemsida :)

  • Saggez­za
    Äldre 25 Feb 19:52
    #9

     


    maj2010 skrev 2009-02-25 19:00:27 följande:
    Jag ska så småningom sätta min dataingenjör till blivande make i arbete och göra en helt egen hemsida :)

    Det var det jag gjorde på Weebly. Kunde ha satt den blivande i arbete men jag gjorde det hellre själv {#lang_emotions_wink} *kontrollfreak som jag är...*

  • MDoJB
    Äldre 26 Feb 14:50
    #11

    Nu har vi valt hemsida. Det blev www.alltombrollop.com

Svar på tråden Bröllopshemsida