OT råd önskas...
För att inte gå inför djupt i det förflutna så behöver jag verkligen lite tips o råd nu.
Jag är yngst av tre systrar och för 11 år sedan gick vår mamma bort.
Jag var alltid mammas lilla tjej o var i 15 årsåldern när hon dog.
Min mellersta syster har alltid varit pappas flicka medans jag och min äldsta syster aldrig kunnat göra något rätt i hans ögon.
Och även om det gjort ont ibland så är jag glad att åtminstone min mellan syster har en bra relation till honom.
Men problemet är nu att hon inte vill eller kan förstå varför jag inte vill att han ska vara speciellt inblandad i planerna för bröllopet.
Samt att vi nu haft ett massivt gräl med mycket som legat begravt Länge kommit upp.
Hon sa då att hon inte vill vara min brudtärna inte velat det på många månader.
Det är ok det är hennes val men känns så fel ville ju ha båda mina systrar däruppe med mig men nu blir det inte så.
Jag bor inte i sverige och min mellan syster brukade bo här på irland har nu fått reda på att hon kommer komma hit till helgen från gemensamma kompisar så hon vill uppenbarligen inte träffas.
Jag har många gånger bett henne om ursäkt när det varit smågräl då det varit viktigare för mig att ha en relation till min syster än att ha "rätt" men denna gången känner jag att jag bara kan inte be om ursäkt och säga att vi glömmer detta o allt ska va ok.
Tror seriöst att detta tillslut kommer betyda att varken hon eller min pappa kommer att komma på bröllopet och det känns tråkigt men vet verkligen inte vad jag ska göra.
behövde få ut detta kände jag men om det är någon som har några tips så är jag tacksam.