Lång resa till målet
Jag vill bara skrika ut min lycka.
Jag har länge vilja gifta mig för att få vara vacker för en dag, få känna att vi har en speciell dag ihop. vi har många dagar som är speciella men just att få gifta mig med min underbara har vart en dröm. jag har blivigt "plågad" av bröllop överallt. vart jag än går vart jag än tittar så är det något om bröllop, alla tv program som har visats har haft nån anknytning till giftemål. jag har bara suckat och fått känslan ännu mer om att jag vill. känns lite som en press.
JAG MÅSTE VARA SJUK I HUVUDET?? Den ända som har känt så?
MEN Igår kväll (söndagen den 15/2-09) låg jag i soffan och min käre hoppa ner på golvet och sa Eva susanne med ett leende i hela ansiktet "vill du gifta dig med mig" jag lös nog upp som en sol och sa ja. Ett sommar bröllop 2010, vill jag gifta mig. så nu är resan igång. Men Så mycket i funderingar
När berättar man för dom övriga?
Går det förfort? (kärlek sen 8 år tillbaka) har en svårt sjuk morfar just nu kommer dom glädjas över att vi ska gifta oss?
Vart börjar man?
Är det fler som lika lyckliga över att få gifta sig?
Är det bara jag som är så här tidig ute? Vi vill gifta oss Juni 2010.
Ge mig tips gärna jag läser överallt men snart snurrar allt bara runt. ska jag vänta med allt i några månader då det är ett tag kvar (bra tag kvar)?!
Kram på er alla som är gifta planerar och vill gifta er.
P.s jag visste inte direkt var jag skulle lägga denna tråd, hoppas det går bra med denne. ALLT som skrivs här stannar här då ingen mer än jag och min fästman vet om detta D.s