• KLQ
    Äldre 12 Feb 14:32
    1222 visningar
    3 svar
    3
    1222

    Hjälp med Weddingannouncer

    Jag har lite problem med vår hemsida på Weddingannouncer och skulle behöva hjälp.
    Jag har byggt upp sidan som jag vill ha den och lagt till de rubriker jag vill ha med. Men när jag ska skriva någonting på sidorna (add entry) förvandlas alla å, ä och ö till fula symboler när jag laddar upp sidan. Jag har sett andra svenska sidor på Weddingannouncer utan sådana problem så jag vet ju att det ska funka. Fattar inte riktigt vad som är problemet. Kan det vara min webläsare, eller något sånt?

    Hoppas att någon fattar vad jag menar och kan hjälpa mig.
    Tack!

  • Svar på tråden Hjälp med Weddingannouncer
  • Nalle Puh 40
    Äldre 12 Feb 18:58
    #1

    Puffar lite så att du får hjälp av någon teknisk...

  • Skanör
    Äldre 13 Feb 18:16
    #2

    Vi har inte haft det problemet. Kan det vara så att du väljer "fel" sida utifrån de färdiga mallarna. De olika färdiga rubrikerna har ju olika struktur, en del är gjorda för bara text medan andra är gjorda för att kunna lägga in bilder, skriva gästinlägg mm. Bara en gissning, har som sagt inte haft problemet.

  • KLQ
    Äldre 13 Feb 18:21
    #3

    Har hittat problemet. Det var som jag misstänkte min webläsare, eller min dator. Jag använder Mac och tydligen är sidan inte anpassad till macanvändare. Jag provade med min sambos dator (PC) och då var det inga problem alls.
    Jag blir lika arg varje gång man inte anpassar hemsidor även för macanvändare, men det är som tur är inte så ofta.

Svar på tråden Hjälp med Weddingannouncer