• källerudd

Färgtema

Nu är jag här igen med mina färger...Det ger mig huvudvärk :S

Har idag suttit med mina pärlor och kom på att det kan vara ett bra sett att se färgerna på...jag har och kombinerat fram o tillbaka...De finns i mitt bildgalleri. Kika gärna in där och säg vad ni tycker.

Att det ska vara så svårt...

• Svar på tråden Färgtema
  • Bröllops Monique

Finns inte...?

• källerudd

Hmm vad kan jag har gjort för fel..Jag ser dem nämligen :(

• källerudd

Nu tror jag det ska synas?!

• zeddy

Oj va svårt.. Men jag tycker nog att den som är längst ner till höger är finast. Rosa/lila ser det ut att vara!

• källerudd

Lite svårt att se så..men den ljusa är ljustljust lila så lila lila kan man säga...

Det va det aldra första färgerna som dök upp i huvudet på mig när vi började prata bröllop...Älskar lila syrener tex, men vi ska ju gifta oss mitt i sommaren, då blommar inga syrener :S fast kanske kan gå lika bra med rosor

• haennish

jag håller med! Det rosa och lila va JÄTTEfint!

• zeddy

Då tycker jag att ni ska köra på det, om det var det första som dök upp i huvudet!!
    Finns ju massor med fina blommor mitt på sommaren...

• källerudd

mmm det är ju så svårt...egentligt favorit färg är turkos, men det känns super svårt...kanske får titta på det där med lila...

• zeddy

Vi ska ha turkos/vit/silver/grå

men jag tror absolut att lila/rosa är fint! Kanske kan blanda i lite grå för att få lite mörkt också..

• Svanboet

Jag lutar nog också åt lila/ljus rosa och kanske med inslag av silver eller grönt för att ta en lite mustigare och starkare färg.

Svar på tråden Färgtema