Vet inte när eller hur jag ska fråga
Hej alla! Nu har jag under en längre tid haft mycket funderingar på det här med förlovning. Jag vill verkligen förlova mig med min kille, för han är verkligen helt fantastisk och underbar.
Det jag skulle vilja ha lite tips på är när sjutton jag ska göra det och hur? Grejen är att jag hade tänkt fråga på vår 2 års dag, vilket är i oktober så jag har ju tid på mig:P Men sen har han sagt att han inte bryr sig så mycket om att fira årsdagar direkt och då kanske jag ska fråga någon annan gång. Det ska ju kännas speciellt för oss båda och om det inte är en dag för honom som känns jätte viktig, så har jag nu funderat på nyår. Det är en dag som vi båda tycker mycket om och har roligt på, men då är vi också bland en massa folk och med alkohol iblandat, så jag vet inte om det är ett bra tillfälle att fråga.
Sen vet jag inte hur jag ska fråga. Nu kommer jag till problemet med hur han skulle vilja ha det. Jag vet vad jag skulle uppskatta (rosor, middag och allt möjligt gulligt), men eftersom att jag ska fråga honom så vill jag göra något som han uppskattar, men jag har verkligen inga idéer. Vill inte fråga honom bara rakt ut, utan skulle vilja göra något speciellt.
Snälla hjälp mig!
Tack=)