• Wiimii

Tips till "Dagen-efter-kit" sökes.

Tänkte fylla cellofanpåsar/strutar och ge till varje gäst att ha dagen efter.
    Vi har tänkt en Samarin, två Alvedon, godis, men vad kan man ha mer??
    Ös på med tips!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:01
    Kan lägga till att nästan alla gäster är gifta så kondom behövs inte

• Svar på tråden Tips till "Dagen-efter-kit" sökes.
  • feministbrud

Det man brukar vilja ha är ju cocacola, chips och pizza, men det funkar kanske inte riktigt med era strutar

• Wiimii
    feministbrud skrev 2009-02-09 19:03:10 följande:
    Det man brukar vilja ha är ju cocacola, chips och pizza, men det funkar kanske inte riktigt med era strutar
    Kanske blir lite kladdigt med en pizza i...
  • anja1661

en guldtia till cola automaten??

• Bröllops Monique

Vitamintablett kanske?

• Kajsalisan

Finns ju en brustablett som heter "bakis" som man skall ta två innan man går och lägger sig. Kan det vara något? tuggumi kan va en bra grej annars, dagen efter brukar det, för mej iaf, kännas som en bäver krupit upp och dött i munnen?

• Jen75

Den bästa bakfylle kuren är faktiskt en resorb innan man lägger sig så den tipsar jag om :)

• ario

jasåå..har aldrig hört talas om ...bakis tablett hihihi..låter skoj!

nä, men en sak tycker jag är fel, TA INTE MED ALVEDON!

(bakis)+ alvedon är ingen bra blanding

jag skulle rekommendera resorb,

Kajsalisan skrev 2009-02-09 19:41:10 följande:
    Finns ju en brustablett som heter "bakis" som man skall ta två innan man går och lägger sig. Kan det vara något? tuggumi kan va en bra grej annars, dagen efter brukar det, för mej iaf, kännas som en bäver krupit upp och dött i munnen?
  • ettem

En liten påse chips och ögondroppar skulle rädda min morgon dagen efter...

• Luucie

Berocca, treo, resorb= Världens bästa brusbomb!
    släng i ett par minttabletter eller tuggummi och en uppiggande ögonmask så är man som ny sen

Annars är ju presentkort på sibylla, en liten påse sourcream´n onion chips och en cola light inte heller fel...

Rosenrot är också en höjdare!

• Luucie

En lapp med telefonnummer till pizza express och andra delivery/take out ställen.

Postafen=mot illamående, receptfritt på apoteket
    Uppiggande thépåse från hälsokosten
    En placker
    En wunderbaum
    En chokladbit, typ mini toblerone eller snickers
    Liten snabbespressopåse

• Kajsalisan
    Luucie skrev 2009-02-09 20:21:03 följande:
    En lapp med telefonnummer till pizza express och andra delivery/take out ställen.Postafen=mot illamående, receptfritt på apoteketUppiggande thépåse från hälsokostenEn plackerEn wunderbaumEn chokladbit, typ mini toblerone eller snickersLiten snabbespressopåse
    Låter ju som man skulle vilja ha det kittet hemma.. hehe och en stor cola till =)
  • ario

postafen kan göra dig tröttare och dåsigare, skulle inte rekommendera det alls efter bröllopet.

Luucie skrev 2009-02-09 20:21:03 följande:
    En lapp med telefonnummer till pizza express och andra delivery/take out ställen.Postafen=mot illamående, receptfritt på apoteketUppiggande thépåse från hälsokostenEn plackerEn wunderbaumEn chokladbit, typ mini toblerone eller snickersLiten snabbespressopåse
  • Trulsa79

Denna tråden åker genast i mina favoriter. Vi har tänkt ha ett bord där gästerna får ta en påse precis innan de går hem.

• Luucie
    ario skrev 2009-02-10 22:37:33 följande:
    postafen kan göra dig tröttare och dåsigare, skulle inte rekommendera det alls efter bröllopet.
    Beror på hur illa man mår...kan vara skönt att somna
  • pyttipannan

Tuggummi, minitandkräm, tandbortse.

• pyttipannan

Tuggummi, minitandkräm, tandbortse.

• bröllop200906

Hej! Vi ska ha samma idé då alla gäster sover över. Vi tänkte ha ett kit med alvedon, sovmask, munspray och en flaska loka, allt för att gästerna ska stå på benen under frukost/brunch...

• Humlan66

Bra ide

Verkar som tråden blev en bakis tips tråd med så då tipsar jag om att koka egen vätskeersättning och dricka små små klunkar av dagen efter. Funkar mkt bättre än resorb. på mig iaf .Och pigg fort blir man .. TJO *L*

Svar på tråden Tips till "Dagen-efter-kit" sökes.