• emersson

cambridgefråga

Har bantat med cambridgekuren i ca 2 veckor, gått ner ca 4 kg, MEN ikväll tröttnade jag på allt och var så dum så nu har jag ätit allt man kan äta här hemma typ. Det jag undrar är nu när man vill börja om igen, är alla lager i kroppen "påfyllda" nu igen så man måste börja om helt, är det någon annan här som gjort samma sak?

• Svar på tråden cambridgefråga
  • bongen80

kör inte cambridge...å vad tråkigt att du föll för skafferiet, MEN sååå himla skönt att höra att fler än jag trillar dit....kör Lchf men idag har jag nog ätit allt jag inte borde. så jag undrar samma som TS. måste man börja om när man fallit för frestelsen eller är det bara att köra på?

• emersson

Fattar inte varför man är så dum ibland, man ångrar sig ju sååååå mycke:(
    Har en kompis som kör lchf, hon har gått ner 6 kg på tre veckor, det verkar vara en kanonkur, lycka till :) Vet dock inte om man "måste börja om" där heller ;)

• bongen80

jo nu sitter man med världens ångest o känner att hela veckans ansträngning är förstörd....fast man får väl hoppas att resten av veckan väger upp min dåliga dag...

lycka till du också

• emersson

haha jo, samma här, vi kör hårt från och med imorgon, skönt ändå att veta att man inte sitter ensam med ångesten ;) väger 69 och ska ner till 60 kg, vill helst gå ner mina kilon på mindre än två timmar ;)

• Tokstolla

Du har inte fyllt på alla lager och om du fortsätter kommer du in i ketos snabbare än innan

Kanske skulle du hänga på cambridgetråden vi har på BT? Det är fart på den och vi ger varandra många bra tips om inte minst viktigast MASSA ispiration! Tror ingen av oss har fuskat, bara ätit planerade mål.
    Tänk efter på varför du åt allt det där. Varför du inte kunde säga "OK, jag behöver ngt så jag ska äta något men därefter är det CB igen"... Jag lovar att du på inga sätt och vis har förstört dina 2 veckor

• konstigabaralillajag

Om du ätit ngt som du inte borde enligt lchf (har jag gjort många gånger med) Så går du upp i vikt MEN det är vatten i stort sett och inom ngr dagar har du gått ner allt igen...
    Så kör på du, ta nya krafter. Alla faller vi tillbaka.

bongen80 skrev 2009-02-08 22:24:49 följande:
    kör inte cambridge...å vad tråkigt att du föll för skafferiet, MEN sååå himla skönt att höra att fler än jag trillar dit....kör Lchf men idag har jag nog ätit allt jag inte borde. så jag undrar samma som TS. måste man börja om när man fallit för frestelsen eller är det bara att köra på?
  • emersson

Ok, låter ju toppen att jag slipper tre dagars elände som när jag började, ska köpa ketos-stickor idag :) tack tack för svaret, det har var siiiista gången jag vräkte i mig på det här sättet :) ska gå med i er CB tråd:)

• This Is Me Now

det är bara att fortsätta, du ramlade antagligen ur ketos, men det tar inte tre dagar att komma in i det igen.
    Lägg ditt "misstag" bakom dig och ta nya tag. Alla kan trilla dit ibland

Lycka till!

• konstigabaralillajag

Japp, bara hoppa på tåget igen och ta nya tag. Man lär sig av sina misstag och de flesta av oss trillar dit :)

Svar på tråden cambridgefråga