• ElMac

Skor till strandbröllop?

Har skopanik. Dels så kan jag inte gå i klackskor och sen ska vår vigsel och fest vara på en strand så de passar nog dåligt att traska omkring på sten och sand i sånna skor..

Någon som ha nå fina tips? Gärna i så fall 50-talsskor. Har en liten men ganska bred fot vilket brukar ställa till det de få gånger jag provar finskor.

Helst vill jag nog ha Vita Dr Martens men jag vet inte.. Det är ju min stil, men kanske inte passar sig, vad tror ni? Känns så tråkigt att köpa finskor som ja inte kommer tycka är bekväma eller inte kommer använda senare.

cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/64/8/AAAAAutSrzIAAAAAAGSGqw.jpg

www.shoeblog.com/components/com_jd-wp/wp-content/uploads/2007/06/docmartens-lasercut.jpg

www.cloggs.co.uk/content/ebiz/cloggs/invt/5568/dr-martens-vonda-wht_m.jpg

www.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/af/8/AAAAAm9bYs4AAAAAAK-BAw.jpg

www.zappos.com/images/D/DrMartens153.1/DrMartens153whtdz.jpg

s.onlineshoes.com/images/br019/151668_366_45.jpg

www.weloveshoes.co.nz/latest/images/IMG_5351_000.JPG

Eller kanske låga
    www.cloggs.co.uk/content/ebiz/cloggs/invt/1947/m-doc-6p41-white.jpg

• Svar på tråden Skor till strandbröllop?
  • aikidoaasa

Blir det inte varmt med kängor... jag misstänker att det blir lite mer sommarväder som gäller. Jag tipsar om fina ballerina skor eller något åt det hållet. De är dessutom tillräckligt lätta att röra sig i och ex dansa i om ni hade tänkt göra sådant. (du kommer att vilja röra på dig en hel del så då kan det vara skönt att vara "lätt på foten")
    Annars var det riktigt läckra skor.

• ElMac

Hmm kanske sant att de blir lite varmt, men å andra sidan så kommer jag nog som sagt vara mycket utan skor om det är väder.. Oavsett vad jag har för skor så känns det som att de blir sandigt i dem och då är jag hellre barfota.

Ska kika på lite ballerina iaf, vem vet, rätt vad det är så finns de där - mina skor :)

Vill inte att sambon ska veta ngt om klänningen så jag vill inte skriva. Men jag kan maila om ni skickar mail till e_quist@hotmail.com.

Jätteglad att ni inte helt var emot mina kängor iaf, trodde jag skulle få en föreläsning om att man INTE har sånt på sin stora dag ;)

• aikidoaasa

Visst kan man ha snygga kängor till ett utomhus bröllop. Men då skulle det kanske vara ett vår eller höst bröllop.

Svar på tråden Skor till strandbröllop?