• Vita kallor

    Vilken färg på västen

    www.4baby4us.com/index.php

    Mannen ska ha svart kostym och nu har jag halkat in på att han ska ha vit skjorta och en av västarna som finns i länken med plastrong, men vilken färg på västen? Tycker den ljusgråa är finast men jag kommer ju ha en champangefärgad klänning och färgen Ivory på skorna (de kommer iof inte synnas så mycket) men är det bara beige eller Ivory som matchar mig vad tycker ni?

  • Svar på tråden Vilken färg på västen
  • Fenixx

    skulle ju såklart vara finast så det matchar dig. tyckte den västen med ivory var väldigt fin.

  • marsros

    Välj det som passar färgtemat. Eller välj den finaste och passa in färgtema efter mannen

  • Lajsan

    Jag tycker antingen ivory eller varför inte den färgen ni har som färgtema?

  • Luucie

    Ja jag tycker att bara beige eller ivory matchar dig av de färger som finns på länken...om ni nu inte ska ha vinrött som färgtema...eller i din brubukett?

    Min sambo ska ha en svart väst med glansigt svart mönster och en färgad plastrong och näsduk, som matchar mig. Han har också en svart kostym.

  • miamedknuff

    Det lutar åt svart kostym med vit skjorta, guldfärgad väst+slips ;)

  • Carpe Cape diem

    Jag hade allt i vitt och min man hade ivory linne kostym, ivory väst och vit skjorta det blev jätte snyggt.

    Jag tror också det skulle bli bra med ivory, grått bryter av med det vita men samtidigt så blir det nog snyggt med ivory när du har den färgen.

  • Snufflan

    Har hittat en bild som jag tror kan vara i rätt färger lite som du beskriver. Gå in på www.cavaliere.se klicka på kollektioner och välj sedan CavaliereCeremony, på bild nummer 9 så finns en fin kombination med svartkostym, plastrong och väst.

  • Snufflan

    Citerar mig själv lite, hihi. Bild nummer 12 har en fin kombination oxå.


    Snufflan skrev 2009-03-25 12:52:54 följande:
    Har hittat en bild som jag tror kan vara i rätt färger lite som du beskriver. Gå in på www.cavaliere.se klicka på kollektioner och välj sedan CavaliereCeremony, på bild nummer 9 så finns en fin kombination med svartkostym, plastrong och väst.
  • Vita kallor

    Blev en väst och plasrong i ivory, till det svart kostym, vit skjorta och en coursage i vinrött. Se mitt galleri.

Svar på tråden Vilken färg på västen