• Pink Panther

Hjälp mig välja skor....

Ska nu köpa skor och velar mellan 3 olika - ska tilläggas att jag kommer färga in dem i mörkgrönt.
    Snälla hjälp - vilka tycker ni?

• Svar på tråden Hjälp mig välja skor....
  • Myrmor

Tycker det beror på dina ben. Om du har långa smala ben som det inte gör något om de känns lite kortare än i verkligheten röstar jag på sko nr 2, om du (som jag) vill förlänga dina ben in i det längsta är modell nr ter att föredra (då rem rut vristen ger illusionen av ett kortare ben)

• Igia

Jag röstar på nummer tre men jag är lite partisk för sånna ska jag ha fast i blått

• MissieA

Jag tycker de som heter ONYX jättefina, och skulle passa till klänningen om det är den du ska ha.

• Soon and very soon

bild ett eller tre.

• Soon and very soon

spontant tycker jag att 1an var klart snyggast.

• Pink Panther

hmmm - inte lätt det här. Jag kanske kan beställa 2 par och sedan se vilka som jag gillar bäst....

• paulaner

Jag tycker att den mest "klädda" skon med en strassring på tån, är den snyggaste. Lätt!!! Precis såna skor vill jag också ha! Var har du hittat dem??

• anja1661

så snygga!!!
    jag hade valt den längst ner till höger....med strasspännet på. sååå underbart fina!!

• Lovely Stardust

Nummer tre var jättefina

• Luucie

Jag tycker att alla tre var fina!

Jag tror att den mest klädda skon är bekvämast i längden men i kykan är det bra att ha skor som sitter fast på fötterna då de andra lätt släpper i hälen när man ska knäböja.

Sen tror jag att den skon med en rem i mitten är mest smickrand på foten fast klacken på den andra remskon var snyggast...

Ja det var ju till väldigt mycket hjälp..

Men jag röstar på remskon med rem i mitten!

• laris

Jag har beställt nr 3 så jag är väl lite partisk

• brud080808

tycker nr 2 eller 3, jättesnygga!

Svar på tråden Hjälp mig välja skor....