Hjälp mig välja skor....
Ska nu köpa skor och velar mellan 3 olika - ska tilläggas att jag kommer färga in dem i mörkgrönt.
Snälla hjälp - vilka tycker ni?
Ska nu köpa skor och velar mellan 3 olika - ska tilläggas att jag kommer färga in dem i mörkgrönt.
Snälla hjälp - vilka tycker ni?
Tycker det beror på dina ben. Om du har långa smala ben som det inte gör något om de känns lite kortare än i verkligheten röstar jag på sko nr 2, om du (som jag) vill förlänga dina ben in i det längsta är modell nr ter att föredra (då rem rut vristen ger illusionen av ett kortare ben)
Jag röstar på nummer tre men jag är lite partisk för sånna ska jag ha fast i blått
Jag tycker nummer tre!
Jag tycker de som heter ONYX jättefina, och skulle passa till klänningen om det är den du ska ha.
bild ett eller tre.
spontant tycker jag att 1an var klart snyggast.
hmmm - inte lätt det här. Jag kanske kan beställa 2 par och sedan se vilka som jag gillar bäst....
jag älskar nr 1!!!!
Nummer 1
Jag tycker att den mest "klädda" skon med en strassring på tån, är den snyggaste. Lätt!!! Precis såna skor vill jag också ha! Var har du hittat dem??
så snygga!!!
jag hade valt den längst ner till höger....med strasspännet på. sååå underbart fina!!
googla på brudskor så hittar ni liknande.
Nummer tre var jättefina
Jag tycker att alla tre var fina!
Jag tror att den mest klädda skon är bekvämast i längden men i kykan är det bra att ha skor som sitter fast på fötterna då de andra lätt släpper i hälen när man ska knäböja.
Sen tror jag att den skon med en rem i mitten är mest smickrand på foten fast klacken på den andra remskon var snyggast...
Ja det var ju till väldigt mycket hjälp..
Men jag röstar på remskon med rem i mitten!
Jag har beställt nr 3 så jag är väl lite partisk
Nr 3 skulle jag valt!
alla tre kommer från www.dyeableshoestore.com/default.asp
tycker nr 2 eller 3, jättesnygga!