• Tillde

Färg på skor till kritvit klänning??

Ojojoj vad mycket det är att tänka på! Nu ska man ju tydligen ha skor med Ska ha en kritvit klänning, temat är vitt och gammelrosa. Vad tycker ni, ska man ha kritvita skor, vita i någon form eller försöka hitta ett par fina gammelrosa skor?? Svårt så tips mottages tacksam från er rutinerade brudar

• Svar på tråden Färg på skor till kritvit klänning??
  • MV85

Nu är jag iofs ingen rutinerad brud, men tycker att antingen kritvita skor, eller gammelrosa På så sätt matchar du klänningen, och/eller färgtemat

• Hemlig2009

Vita kommer bli jättefint, men hittar du ett par gammelrosa vete 17 om du inte ska slå till. Låter jättefint!

• Fenixx

gammelrosa skulle ju vara läckert.

• Tillde

Hehe vilka snabba rutinerade brudar Tack för era svar! Ska ge mig ut på jakt men tycker det verkar svårt att hitta kritvita som jag är mest inne på? De flesta verkar vara i någon vit nyans?? Tips?? Hittar jag gammelrosa så får vi nog fundera en stund för visst skulle det vara läckert att matcha brudbuketten och tärnklänningen

• Vid havet

Jag gillar när bruden har färgade skor, lite fräckt tycker jag. Och gammelrosa låter ju ursnyggt. De där sidenskorna som ju många har till bröllop går ju att få i alla färger, så om du vill går det ju att hitta.

• aalexandra

Jag tycker också du ska slå till på ett par gammelrosa.. Låter helt underbart vackert!

• Tokstolla

Jag hade valt gammelrosa av tre anledningar.
    1. Jag smutsar inte ned dem lika lätt
    2. Tycker det är snyggt när det bryter av men ändå håller sig inom färgtemat
    3. Jag kan säkert ha dem då och då

• Tokstolla

Förresten! Kom på en sak till. Jag hade sett till att de matchade min bukett

• Tillde

Tar jag gammelrosa skor så matchar de brudbuketten och tärnans klänning!

Tokstolla skrev 2009-01-27 11:06:00 följande:
    Förresten! Kom på en sak till. Jag hade sett till att de matchade min bukett
    Tack för ert engagemang! Får väl ut och leta gammelrosa skor nudå, "Vid havet": De där sidenskorna?? Eeeeh får man fråga vilka då?? Har faktiskt noll koll på detta med skor
Svar på tråden Färg på skor till kritvit klänning??