• Tesshj­ärtaFr­ed
    Äldre 26 Jan 00:09
    4366 visningar
    24 svar
    24
    4366

    Viktigt med "riktig" bröllopsnatt?

    Ja, som rubriken lyder, är det viktigt för er att ni får en riktigt bröllopsnatt? Alltså att ni har ork över till att sex och mys och allt det där som folk föreställer sig att de ska ha på bröllopsnatten.

    Personligen känner jag inte att det är superviktigt. Visst om man är pigg och kåt har jag gärna sex, men jag tänker inte smita från festen tidigare eller avstå från festen bara för att orka ha sex på bröllopsnatten.
    Varför?
    1. Det är en fest som vi har planerat länge, lagt ner mycket pengar på och som alla våra nära och kära är samlade på. Trist att inte kunna njuta av den och ha kul så länge det går.
    2. Vi har haft sex förut, vi dör inte av nyfikenhet.
    3. Vi har just valt att leva med varandra, vi kommer att få tid över för det där efter bröllopsnatten.

    Hur resonerar ni?

  • Svar på tråden Viktigt med "riktig" bröllopsnatt?
  • Melis
    Äldre 26 Jan 01:19
    #1

    Jag håller med dig...vi stannade kvar för att njuta av vår fest och sex kan vi ha när vi vill(nästan). Jag menar visst hade vi en bröllopsnatt men tycker att alla lägger för mkt vikt vid det...Jag hoppas att alla nätter blir bra och roliga och inte enbart bröllopsnatten, det är liksom början på allt det roliga som komma skall...hehhe

    Och som du säger det är inget nytt...kanske är bröllopsnatten viktigare för någon som inte har haft sex innan och då förstår jag.....

  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 26 Jan 01:24
    #2

    Vi stannar hellre på festen en längre stund! Men då har ju vi också haft sex förr.

    Det skulle ha varit spännande/kul att få ha en "riktig" bröllopsnatt då man har sex för första gången etc. etc.
    Fast... ja, jag vet inte, jag är en sån där hemsk människa som tycker att sex är en stor del av ett förhållande och inte skulle vilja "köpa grisen i säcken" om jag ska vara ärlig.

    Hahahaha! Min sambo lutar sig över min axel och undrar varför jag kallar henne för en gris :P

    Nä men för att göra bröllopsnatten speciell skulle jag hellre bada jacuzzi på ett hotell och äta lite jordgubbar som nervarvning efter den stora dagen :)

  • Äldre 26 Jan 01:38
    #3

    Känner jag min sambo rätt lär han dricka mycket champagne och mycket vin och så ska jag dansa som en tok och då dricker han lite öl också... och så blir klockan astidigt på morgonen och jag skulle inte bli ett skit förvånad om han somnar medan jag försöker komma ur den säkert krångliga klänningen.

    Så, vi får se till att inte ha städning och tråkigheter att ta hand om nästa dag, så man kan vakna i lugn och ro och tillsammans istället. Det är som jag tror det skulle kunna bli!

  • Panzer­faust
    Äldre 26 Jan 01:46
    #4

    Jag har ett last man standing-komplex. Får inte jag stänga festen känns det som om jag missar ngt. Dock får man ju köra lite snyggt på bröllopsfesten, det är ju ändå hennes (sambons) grej först och främst och festa kan jag göra närsomhelst.

    Jag rättar helt sonika in mig på vad min blivande fru vill göra, jag är inte knussligt, hehe.

  • Äldre 26 Jan 01:49
    #5

    Så oerhört sensibelt av dig, flexible man!

    är det förresten du som ska göra fru av Heloise om man får fråga?


    Panzerfaust skrev 2009-01-26 01:46:38 följande:
    Jag har ett last man standing-komplex. Får inte jag stänga festen känns det som om jag missar ngt. Dock får man ju köra lite snyggt på bröllopsfesten, det är ju ändå hennes (sambons) grej först och främst och festa kan jag göra närsomhelst.Jag rättar helt sonika in mig på vad min blivande fru vill göra, jag är inte knussligt, hehe.
  • Panzer­faust
    Äldre 26 Jan 02:03
    #6

    Alldeles riktigt, harlequin-torsken och Brad Pitt-knarkaren jag bor ihop med är Heloise här på BT.

  • Äldre 26 Jan 02:06
    #7

    Hihi, ja jag förstod väl att det måste vara så...jag har hälsat på i din gb också för att få reda på hur det var...
    Välkommen hit!


    Panzerfaust skrev 2009-01-26 02:03:36 följande:
    Alldeles riktigt, harlequin-torsken och Brad Pitt-knarkaren jag bor ihop med är Heloise här på BT.
  • Panzer­faust
    Äldre 26 Jan 02:09
    #8

    Tackar tackar :)

  • Helois­e
    Äldre 26 Jan 02:11
    #9

    Skönt att höra att last man standing komplexet får sitta i baksätet på bröllopsfesten, att du itne är knusslig det visste jag redan
    Pfft du får det att låta som ngt fult det är aldrig fel att knarka Bard Pitt fråga blomman hon knarkar Johnny Depp och andra trevligheter
    Förresten älskling jag är lite besviken över att du inte heter Herr Heloise


    Panzerfaust skrev 2009-01-26 02:03:36 följande:
    Alldeles riktigt, harlequin-torsken och Brad Pitt-knarkaren jag bor ihop med är Heloise här på BT.
  • Äldre 26 Jan 02:14
    #10

    Apropå nätter så har det blivit alldeles för sent ännu en gång för den här passionerade blomman. Sambon kollar ngt om ngt krig...surprise.

    Hoppas de inte har ngn tv på rummet den dagen vi ska ha bröllopsnatt!

    Bäst att sova lite nu...natti natt mina damer och herrar.

Svar på tråden Viktigt med "riktig" bröllopsnatt?