• momi boki

    mitt livs värsta dag skakar än

    i dag har allt gått åt pipan och humöret svänger,, killen är bort rest vilket störmig efter som jag borde vart med honom men men så vart de inte o sen fick vi veta att va tvungen enligt hans familj o följa med men men skit sak samma när jag äntligen fått min trottsiga unge att lägga sig i sängen o ligga still höra jag hur hon börjar hurkla och shippa efter lufften, jag rusar in och ser att hon är blå i ansiktet jag öppnar munnen på henne men sen inget slår o dunkar i syggen men inget händer,, öppnar munnen igen och ser ett hårstå som har snott sig bak i halsen runt den lilla pluppen man har i svaljet, jag lyckas få bort de, hon hostar i 5 min och sen va allt bra igen hon sto´j ao skratta på men gissa om ja blev rädd fortfarande darrig i kroppen,,, man känner sig så usel ibland

  • Svar på tråden mitt livs värsta dag skakar än
  • jojanna

    har inte heller haft en alltför tjohejsan dag, men nu är allt bra! Allt blir nog bra till slut! Bara man orkkar

  • Besservvisser

    Hängde inte alls med, men jag hoppas att allting löste sig.

  • WifeJune2009

    Oj oj - det är klart du blev rädd och känner dig frustrerad och kanske lite ensam. Ta det lite varligt på dig själv. Jag tror du blev himla rädd? Det gick ju bra ju!! Andas in och andas ut, snusa lite på dottern och försök hitta lite balans. Det går snabbt ibland, men du var ju rapp och gjorde helt rätt och kunde hitta vad som fastnat. Duktigt. : )

  • momi boki

    nu har jag badat o lugnat ner mig men satan va man blev skrämd herregud

  • Mörk Ängel

    Fy vad obehagligt! Vilken riktig mardröm! Skönt att det blev bra!

Svar på tråden mitt livs värsta dag skakar än