• gift09

Hjälp mig hitta dessa papper!

Har ett jätteproblem! Har köpt alla papper till inbjudan & festprogram. Nu har gästlistan blivit längre och pappersaffären har stängt(papperiett, Helsingborg). Jag köpte allt de hade innan de stängde. Vet inte vad det är för tillverkare. Jag har letat som en galning på nätet men hittar dem ingenstans. Men någonstans i Sverige måste det ju finnas en liten pappersbutik som säljer dessa.
    Om någon hittar eller har sett papperna så snälla hör av dig.

Mörk mörk lila A4

Mörk mörk lila inbjudningskort ( dubbelvikta, har 2 olika sorter)

Ljus pärlemorsgröna A4

Ljus pärlemorgröna kuvert ( man får själv limma & vika ihop dem. 210 mm x 76 mm)

Ljus gröna mönstrade A4

Bilder finns i mitt galleri!!

• Svar på tråden Hjälp mig hitta dessa papper!
  • gift09

Testar att puffa upp den en sista gång =)

• Hawaiiii

Jag var på Matton i Malmö höromdan... såg ljusgröna pärlemorskimrande papper, minns inte vilka storlekar. Ska ta en titt i ditt galleri och se om det är samma..

• Hawaiiii

Svårt att se om det är samma, men dom har iaf ett väldigt bra utbud. Annars ligger Panduro mitt emot, men Matton var bättre på papper tycker jag. Otroligt bra personal som gärna visar och tipsar om inbjudningar etc.

• gift09

Tack så jätte mycket för tipset !!
    Sätter mig i bilen direkt och kollar. Som sagt, det är jätte akut =)

• Hawaiiii

Lycka till! Hoppas det löser sig :)

• Lumo

Jag tycker att jag känner igen det gröna pappret, kan vara samma som jag också köpte på Papperiett i Helsingborg. Letade också som en galning efter fler gröna A4 och hittade till slut i bokaffären på Familia. Vet inte om de har de kuverten men något hittar du kanske.

• gift09

Tack för tipsen. Allt är löst =) Hittade dem i Malmö. Tack Hawaiiii!

• Hawaiiii

Vilken flax! Jag stod och höll i dom limegröna papprena för vi ska också ha ljusgrönt i inbjudningarna, annars hade jag nog inte kommit ihåg dom alls..

Svar på tråden Hjälp mig hitta dessa papper!