• Lennarts Fru

    smycken

    viste inte vilken kategori jag skulle he detta i.

    Men jag undrar vad för smycken ni ska ha när ni gifter er, eller vad ni hade?

    Jag hade ett halsband som min mammas kompis hade gjort. Vitt läderband med silver, rosa och vita hängande "pärlor" hjärtan och sånt. sätte fint. Gjort efter mina önskemål. Örhängerna blev liknande, fast endast ett vitt hängande hjärta. eller mer genomskinligt än vitt. detta betalde jag 100kr för.. =) älskar dom smyckerna ! =) kul att man hade nått som var helt eget och framtaget i syfte för just mig och min dag efter mina önskemål.

  • Svar på tråden smycken
  • Tindragull

    Har köpt ett fint hänge som ska vara i mitt halsband. En kompis kommer göra pärlhalsband + örhängen till mig. Kommer bli jättefint!

  • maj2010

    Jag ska göra halsband, örhängen och tiara själv. Det blir troligtvis sötvattenspärlor och bergskristall eller nån annan halvädelsten. Har redan börjat skissa lite och gjort ett ganska lyckat försök med tiaran. Känns kul att få det precis som jag vill ha det!

  • T RO

    Jag ska ha min (tyvärr avlidna) mormors pärlhalsband, och enkla sötvattenpärlor i öronen. Eventuellt ett armband i silver med pärlor glest sittande på, men det återstår att se.

    Ganska klassiskt alltså, men jag ska istället bryta av med en tuff frisyr för att inte känna mig helt pluttenuttig

Svar på tråden smycken