• Silverscream

När som helst nu =D

Är så glad, pirrig, nervös och allt det där just nu. =D

Min sambo kommer fria till mig vilken dag som helst, men jag gissar på att det kommer bli i mitten på februari. =)

Har just startat en blogg också. =D

mittdrombrollop.blogg.se

Fler som kommer bli friade till snart?

• Svar på tråden När som helst nu =D
  • FruLjungberg

hmm e d verkligen nt an vill veta innan de friar?

• Silverscream

jag har inga problem med att veta innan, känns väldigt bra faktiskt.

Väldigt roligt faktiskt att veta att han ska fria, men inte när.

• Silverscream

ingen mer som går och väntar på förlovning?

• Mrs S 2B

JAG väntar... min kille "borde" fria när som helst till mig nu...men jag känner att det i princip kan ske när som helst innan sommaren så i värsta fall är det maj som gäller (jag tror inte han inser beställningstiden på en ring...) jag väntar och väntar, han vill dock verkligen överraska mig så varje gång jag hintar om det känns det som om han skjuter upp det för att pricka ett tillfälle som det känns som om han överaskar snarar än att jag tjata...

jag kan dock inte riktigt låta bli... åh spännande för dig att du tror det sker så snart... ska ni gifta er "inom ett år" eller är det bara förlovning?

• Aeternum

Jag med
    Mrs S 2B; låter precis som hos oss då Jag försöker att inte tjata men det går ju inte! Fast nu har vi snart planerat hela bröllopet så det kanske går fort ändå... Jag vill gifta mig till sommaren men börjar gissa att han tänker fria när vi ska på en resa i maj... Han har gett några hintar om det iallafall. Och det känns som att det skulle vara ett riktigt romantiskt frieri isf (precis som jag önskat mig ) men vill ju oxå kunna sätta igång på allvar redan NU med att boka osv... Ja ja... det kommer väl när det kommer...

• sockersmulan

haha, jag känner igen mig precis! min m2b har lovat att det kommer att ske i år, mer säger han inte. gaaaah! jag står inte uuuut! tycker iofs att det är skönt på ett sätt att han inte säger mer än så, för vill ju inte veta för mkt. det ska ju va en överraskning..men jag är så nyfiken!

• Silverscream

Mrs S 2B - spännande.
    Vet inte riktigt om min sambo vet hur lång tid det kan ta innan man får ringarna heller. Det verkar dock som att han har beställt dem, eftersom jag inte längre får kolla posten.
    Vi kommer inte gifta oss inom ett år, utan ca 1 ½ år efter.
    Datum är egentligen redan bestämt, men inget kommer bli helt spikat förrän första ringen sitter på fingret.

Aeternum - bröllop redan till sommaren? Det blir väldigt snabbt att få ihop allt isåfall. Vad roligt !
    Håller tummarna för att din sambo friar när du tror han kommer göra det.

sockersmulan - i år? men det kan ju vara allt från när som helst till nyårsafton?
    Iofs vet jag inte så mycket mer heller om vad min sambo tänkt. Men jag tror det kommer bli av nu i februari.

Har även börjat gå ner i vikt på allvar nu också, så jag vet att jag är redo till bröllopet sedan.
    Man måste ju hinna njuta lite av sin nya kropp också innan det bär av.

är det fler än jag som bloggar om förlovning och framtida bröllop?

Svar på tråden När som helst nu =D