• from this moment

hjälp ang. min blivade mans kläder!

vi ska ha brunt som temafärg och jag hade tänkt mig chokladbrun väst/plastrong till min blivande man och våra barn..blir det för mörkt på ett sommarbröllop?...älskar verkligen brunt..vad ska vi ha för färg på frockcoat tycker ni?...sömmerskan föreslog att ta en annan färg på plastrongen..
    så snälla, kom med lite synpunkter!

• Svar på tråden hjälp ang. min blivade mans kläder!
  • Karl1970

Varför inte välja en brun frock coat? Kolla in www.suitopia.se, de har kostymer, frackar, frockcoats etc i alla världens färger. Jag beställde min kostym därifrån och du kan beställa tygprover så att du enkelt kan matcha med dina tema färger :)
    Lycka till.

• Miss Moneypenny

Nej, inte blir det väl för mörkt? Många har ju svart kostym och det är ju ännu mörkare.
    Han kan väl ha nån blomma som gör det hela lite "somrigare"?

• Miss Moneypenny

Kul att se en kille här på BT för omväxlings skull, förresten :)

Karl1970 skrev 2009-01-19 12:41:33 följande:
    Varför inte välja en brun frock coat? Kolla in www.suitopia.se, de har kostymer, frackar, frockcoats etc i alla världens färger. Jag beställde min kostym därifrån och du kan beställa tygprover så att du enkelt kan matcha med dina tema färger :)Lycka till.
  • Karl1970

Reggade mig här för att vara delaktig i processen (så att hon skulle slippa göra allt), nu är jag hooked, efter att ha vart på detta forumet i snart 6 månader kan jag konstatera att jag vet mindre och mindre om kvinnor för varje dag som går :)

• MrsWindh

Det viktigaste här är väl: Vad tycker din blivande?!

• Sååå lurade

Underdart

Karl1970 skrev 2009-01-19 15:18:02 följande:
    Reggade mig här för att vara delaktig i processen (så att hon skulle slippa göra allt), nu är jag hooked, efter att ha vart på detta forumet i snart 6 månader kan jag konstatera att jag vet mindre och mindre om kvinnor för varje dag som går :)
    Jag håller med Ms moneypenny många har ju svart på sommaren...

Kör på med det du gillar...
  • Karl1970

Brun Frock med ljus väst låter som en vinnare..

• Pentan

Håller med, en väst i ljusbeige/gyllenebige med lite guld invävt kanske?

Karl1970 skrev 2009-01-19 15:59:21 följande:
    Brun Frock med ljus väst låter som en vinnare..
Svar på tråden hjälp ang. min blivade mans kläder!