• 0Maria0

"Be-friad"!

I fredags...
    Jag hade en halvcrappy dag på jobbet och det strulade lite med kollektivtrafiken hem, vilket gjorde att jag inte var hemma förrän en halvtimme senare än vanligt, suck, på en fredagkväll... Vi hade pratat om att äta en god middag och dela en flaska vin så när jag öppnar dörren känner jag doften av lamm, mmm, gott!
    Vi småpratade lite, pussades lite, gick runt och fixade inför middagen och pussades lite till. Vi står och pussas i köket och plötsligt sjunker han ner på knä framför mig och säger -Duuuu, vill du gifta dig med mig? Jag har ett leende från öra till öra och säger Jaaa, ja, det vill jag! Och så plockar han fram champagnen som varit gömd på balkongen.

Jag har inte slutat le än...

• Svar på tråden "Be-friad"!
  • Bröllopsdrömmaren

åh vad härligt, grattis!! välkommen till bröllopsvärlden

• Luucie

Åh nu fick jag en flashback! Tack för detta inlägg!!!
    Det är med underbara tårar i ögonen jag säger grattis och önskar LYCKA TILL

• 0Maria0

Tacktack! Det känns stort och overkligt och underbart!
    Vi beställde ringar igår och får vänta i två lååååånga veckor på dem, sen blir det officiellt (förutom för våra familjer som har fått veta nu)!

• Mrs S 2B

åh vilket underbart frieri (precis så vill jag ha det, låter som en dröm..) STORT grattis!!

• annakristina

Vad roligt för er! Grattis!

• UmeåAnkan

Vilket mysigt frieri :)

Stort grattis!

• Boobi

Grattis!! Jag väntar på min tur nu

• brud080808

Grattis! Vad roligt för er

• Micaela

åååh Grattis! Jag väntar på min tur jag nu också!

• lovelight

GRATTIS vilket underbart frieri

• bongen80

Åh va mysigt! Jag hade önskat att bli friad till, men så bidde det inte...haha. Eller ja, han sa väl för 4-5 år sen att han ville gifta sig med mig, men då hade vi precis träffats så det räknas inte....

• PrinsessanS

Grattis till förlovningen! Härligt, skönt att dagen slutade på topp.

Svar på tråden "Be-friad"!