• utvald
    Äldre 16 Jan 23:07
    2063 visningar
    10 svar
    10
    2063

    underbar sambo

    Ursäkt men ja måste få dela med mig av min underbare sambo,blivande man ju,hihi!!Jag hoppas det finns nån mer som har turen att ha hittat så rätt och en sån underbar kille!!Jag jobbar sent och han hämtar barn(den ene är inte hans).Han lagar mat,soppa,grytor,stek och pannkaka med,världens bästa,han tvättar,han hänger,han dammsuger,han bäddar,han gör verkligen allt och jag skäms!!!!Men han gör det för att han älskar mig,för att vår vardag ska fungera.Jag försöker ge tillbaka på helgerna..han e så underbar!!!Nån mer som har det som jag??

  • Svar på tråden underbar sambo
  • fjutju­r brajd
    Äldre 16 Jan 23:12
    #1

    Jag känner igen mig precis! Härligt att nån mer haft samma tur att hitta en så underbar kille som bara gör allt för en!


  • utvald
    Äldre 16 Jan 23:39
    #2

    Vad kul!!!!

  • Äldre 16 Jan 23:50
    #3

    håller med! älskar verkligen min underbare kille..
    fjutjur brajd skrev 2009-01-16 23:12:52 följande:


    Jag känner igen mig precis! Härligt att nån mer haft samma tur att hitta en så underbar kille som bara gör allt för en!
  • Pärlan­2009
    Äldre 17 Jan 09:52
    #4

    Här har ni ännu en lycklig kvinna! Det är underbart att ha hittat en man som inte har problem med att prata känslor, fixar och ordnar och verkligen ställer upp i alla väder!

  • MyochE­rlend
    Äldre 17 Jan 09:57
    #5

    jag ställer mig enig till denna gruppen :)
    Min man är fantastisk och jag har lärt mig så mycket av honom.. inte minst allt detta med känslor och sånt...lära sig och takla det..
    jag har aldrig vart så på det...
    Jag vet att han alltid finns där och han vågar vara "liten" hos mig..behöver inte alltid vara den som är så tuff,stark och klarar allt...och DET sätter jag pris på :)

  • Tillde
    Äldre 17 Jan 10:11
    #6

    Jag har också världens goaste kille! Och att han dessutom är VÄRLDENS mest fantastiska pappa till vår lille son gör honom ju inte direkt mindre underbar i mina ögon!!!
    Han pysslar om mig, försöker alltid se vad jag behöver/vill ha och han skämmer bort mig alltsom oftast. Dessutom ser han bra ut OCH är rolig och omtänksam även mot de i vår närhet

    Åh nu längtar jag efter honom! (Han sover i källaren för han har jobbat inatt )

  • first lady
    Äldre 17 Jan 10:42
    #7

    Har oxå en underbar sambo, fixar och donar, hämtar/lämnar på dagis, vi har 3 barn (ej gemensama). Pysslar och skämmer bort mig. Vissar uppskattning och ömhet.
    Ja, det är så man skäms ibland.
    Men härligt underbart har vi tillsammans.

  • 090208
    Äldre 17 Jan 11:44
    #8

    Min man ar min personliga assistent/sekreterare. T.ex:
    Jag tar medicin varje dag som kostar en slant, men fick av min lakare veta att jag kan fa den gratis (efter att ha betalat den i flera manader). Sa jag fick en blankett som blev liggande hemma. Var ett jakla tjat om den...
    Sen nar min man alltsa skulle resa pa i 5 veckor, sa kom han med ett papper till mig att skriva pa precis innan vi akte till flygplatsen. Da hade han fyllt i hela blanketten, med namn pa min medicin, hur mycket jag tar osv osv. La pa den pa vagen till flyget och *vips* sa fick jag ett litet kort hem i ladan att medicinen ar numera gratis.
    Ar oxa ar jakla tjat om att ga till tandis, men vill inte...

    Sa till en jobbarkompis att jag och min man kompletterar varann sa bra och han bad mig forklara. Sen sa han: "Ja, men hur kompletterar du honom..?"
    Bade roligt och sorgligt, kom ju pa att jag nog faktiskt inte tillfor mycket... Inte pa samma satt iaf...

  • 090208
    Äldre 17 Jan 11:45
    #9

    Heter den "komplettera" pa svenska??? Hmm...

  • utvald
    Äldre 17 Jan 21:39
    #10

    Vad skönt att höra att ni är fler som har det gott!!!Det finns så många som inte hjälps åt..det är ju heeeemskt!!!Och till
    090208 så ja,det heter komplettera om det är det du menar...hmm.Kramar till alla.

Svar på tråden underbar sambo