• Neki
    Äldre 15 Jan 11:46
    3452 visningar
    4 svar
    4
    3452

    Bröllop pingstafton 2009

    Hej allesammans!

    Den 30 maj nu i år kommer jag och den käre blivande maken att gifta oss! Inbjudningarna gick ut förra fredagen och det känns väldigt pirrigt alltsammans! Tjoho!

    Jag tycker att det hade varit såååå kul att få kontakt med fler blivande brudar som arrangerar vår-bröllop så följ gärna upp med ett inlägg!

    Sköt om er!

  • Svar på tråden Bröllop pingstafton 2009
  • Lotta o Gustav
    Äldre 16 Jan 16:30
    #1

    Hej!

    Vi ska också gifta oss den 30e maj i år!! Inbjudningarna ska vi göra nästa lördag är det tänkt, och jag är så nervös över att papprena vi beställt inte ska komma i tid! Har ju bokat upp halva släkten för detta tillfälle, så det skulle vara lite knöligt att boka om lixom. Håll tummarna för oss!

    Hur ser era inbjudningar ut? Har du någon bild? Nyfiken! Går det bra med bröllopsplaneringen?

  • Alemon­ia
    Äldre 31 Jan 20:07
    #2

    Hej!

    Även för våran del blir det bröllop 30 maj.
    Då vi tog beslut och bokade kyrka och lokal detta år har vi inte kommit så långt i planeringen. Vi jobbar just nu på att få ihop gästlistan och jag letar klänning.

  • Blanka­23
    Äldre 31 Jan 21:28
    #3

    Hej...

    Här är en till pingstbrud som ansluter sig till detta tråd.
    Vi skulle gifta oss 13/6 men fick återbud från stället där vi skulle vigas och ha bröllops fest för de ska inte ha öppet i sommar...Blev jette arg och stressad över det.Men samma dag som vi fick återbud från de hann vi boka kyrkan och festlokalen och till och med kolla på lokalen,ibland löser sig saker och ting ändå.
    Men nu längtar vi till pingst. Vi har hunnit med en hel del men det är mycket kvar.

  • Blanka­23
    Äldre 31 Jan 21:33
    #4

    Vi beställde våra inbjudningskort på Vistaprint. I och med att vi skulle skicka inbjudningskort till mina släcktingar i Bosnien var det perfekt att kunna skriva in tekst på Serbokroatiska.Snabb och kanon service

Svar på tråden Bröllop pingstafton 2009