• Götebo­rg78
    Äldre 14 Jan 19:23
    2211 visningar
    19 svar
    19
    2211

    Fel på weddingannouncer.com?

    Någon som vet om det är något tekniskt fel på weddinannouncers hemsida? Har inte kunnat komma in där på hela kvällen :(

  • Svar på tråden Fel på weddingannouncer.com?
  • Glamou­rKitte­n
    Äldre 14 Jan 19:30
    #1

    Kommer inte in heller..

  • Äldre 14 Jan 19:32
    #2

    Inte jag heller...

  • Götebo­rg78
    Äldre 14 Jan 19:47
    #3

    Skumt...Hoppas det bara är tillfälligt...Man har ju en hel del info där om bröllopet, jobbigt att behöva skriva om det :/

  • Meiia
    Äldre 14 Jan 19:52
    #4

    Min funkar inte heller och hoppas att det kommer att funka snart. Har skrivit allt om bröllopet där....

  • propp
    Äldre 14 Jan 19:54
    #5

    Jag kommer inte heller in...

  • MadTez­z
    Äldre 14 Jan 20:09
    #6

    Inte jag heller=( Det måste bara funka snart. All information för våra gäster finns där!!!! Bara dom inte har stänkt ner sidan för gott!!!! Vet ni annars om någon annan hemsida som man kan gör en likadan sidan, typ?

  • mimimo­sa
    Äldre 14 Jan 20:18
    #7

    oj, såg precis att det låg inne en tråd efter att jag hade skickat in min. Är helt ny på torget. Jag kommer inte heller in!

  • Götebo­rg78
    Äldre 14 Jan 20:23
    #8

    Jag hoppas innerligt att det bara är tillfälligt! Som ni skriver så har man ju all info där till gästerna. Vet någon om de har någon kontaktmejl så man kan kontakta någon ansvarig för sidan och fråga vad som händer?

  • jojann­a
    Äldre 14 Jan 20:23
    #9

    är ganska säker på att det är något temporärt!! Sidan kanske inte funkkar mer ikväll, men imorgon är den säkert igång igen!

  • MadTez­z
    Äldre 14 Jan 20:24
    #10

    Vi får hoppas det. Men det känns ju inte som om att den kommer tillbaka mer...

  • mimimo­sa
    Äldre 14 Jan 21:06
    #11

    Sidan har varit nere sedan i em. Det är skumt att de inte har fixat problemet ännu. kollar runt på nätet och det verkar inte vara några andra länder som har problem.

    Australien verkade ha ett problem för några dagar sedan. Jag undrar om någon vet en lika bra och smidig sida? Vi letade länge innan vi hittade weddingannouncer.com.
    www.mywedding.com rekommenderar många på utländska sidor.
    någon som vet?

  • Vickan­85
    Äldre 15 Jan 08:52
    #12

    jag kommer inte in heller! :(

    O börjar bli lite nervös så den inte har försvunnit! För vi har redan tryckt våra inbjudningskort o har skrivit med sidan som info!!!!!!

  • propp
    Äldre 15 Jan 09:02
    #13

    Vi har haft vår sida i snart 2 år och den har legat nere några gånger under den tiden...ett par dagar max och sen fungerar det igen...så tror inte ni behöver vara oroliga över att sidorna ska försvinna.

  • konsti­gabara­lillaj­ag
    Äldre 15 Jan 10:39
    #14

    Men jag kommer in utan problem? Ingen mer som kommer in på sidan?

  • MadTez­z
    Äldre 15 Jan 11:27
    #15

    Jag kommer fortfarande inte in på min sida...*suck*. Hoppas den snart kommer igång, har lite smått PANIK...

  • SaraPa­yam
    Äldre 15 Jan 11:28
    #16

    Jag kommer inte heller in på min sida...grrr jätte irriterande

  • MulleN­uh
    Äldre 15 Jan 11:36
    #17

    MEn alltså.. Har ni ALDRIG varit med om störningar på en websida förut?? Klart inget försvinner!!! Va lugna. Klart det är jobbigt när man inte kommer in, men allt kommer finnas kvar..

  • mimimo­sa
    Äldre 15 Jan 11:43
    #18

    Nu kommer vi in på huvudsidan (alltid något) men kan inte komma in på vårt konto eller någon annan flik. På www.weddingannouncer.com/gallery/ hittade vi "weddingannouncer.com is currently down. Working on it." Så nu känner jag mig lugnare och tänker inte starta upp en ny sida.

  • Nalle Puh 40
    Äldre 15 Jan 15:13
    #19

    Skönt att veta att man inte är ensam iaf, trodde det bara var vår sida som inte fungerade

Svar på tråden Fel på weddingannouncer.com?