• Thewedding

Ska era tärnor ha lång eller kort klänning ?

Ska era tärnor ha lång eller kort klänning ?

Min tärna är 12 år, vad skulle passa henne bäst ?

• Svar på tråden Ska era tärnor ha lång eller kort klänning ?
  • Pingst09

min är 20 och ska ha en kort klänning med smala axelband...
    Är hon 12 år skulle jag nog föredra en lång.

• Noxire

Min tärna är 18 och ska ha lång. Hon var ekonomisk när hon valde klänning, tänkte på studenten nästa år också.

Kram till alla

• Fenixx

min ska ha lång klänning, då det passar bäst in så med vårat tema.

en 12åring ska nog ha halvlång eller lång.

• first lady

min ska ha lång klänning, och hon är 16 år.

• Vill nu

Min ska ha en tea-length. Typ strax under knät... Hon är 25 om det hade nån betydelse!

• Hofsan

Mina hade långa då vi tyckte det passade bäst till vårt slottsbröllop och till min klänning.

• EmMa09

mina ska också ha tea-length, utan axelband. De är 24år

• Humlan66

inte klart med då ena tärnan är 17 år då vi gifter oss skulle jag vilja att hon har lång , och det är finast med tycker jag

• längelevekärleken

12 år-lång

• MV85

långa.. blir ett väldigt amerikanskt bröllop här... med mycket bal-känsla

• momi boki

min är 22 ska ha lång slutar presis vid vristerna min dotter är nätt den slutar strax över vristen,

• MolsonCanadian

Min får välja själv. Huvudsaken är att hon känner sig bekväm. Vill inte ha en obekväm tärna en dag då jag förmodligen kommer vara både snurrig och nervös.

• Sommarpar

håller me, huvudsaken är att hon känner sig fin och bekväm. Min tärna ska antadligen ha lång klänning för att hon känner sig mest bekväm i det, hon är iof 35 men känslan av obekvämhet kan va densamma...

MolsonCanadian skrev 2009-01-15 10:44:46 följande:
    Min får välja själv. Huvudsaken är att hon känner sig bekväm.
  • brud080808

Från början var jag väldigt inne på att alla tärnorna skulle ha likadana klänningar, gärna i balstuk. Nu har jag totalt bojkottat den idén. Det viktigaste är att de känner sig fina och bekväma, men de får gärna tänka på vårt tema (höst).

• brud080808

Kommer att ha tre tärnor förresten.

• soffi73

mina 2 tärnor ska ha klänningar i tea length( lite över knät), min killes dotter som är 9 ar ska vara flower girl och ha en lang klänning som ser lite annolunda ut än de bada andra brudtärnornas klänningar

Svar på tråden Ska era tärnor ha lång eller kort klänning ?