• brud2009

"Cover"-band till UPPSALA!!!

Är det någon som kan rekomendera ett band som kan spela i Uppsala i sommar och som inte är allt för dyra???
    Är i kontakt med några band men är osäker, skulle kännas bättre om man hade hört dem live så man vet att de är bra Ni som har haft liveband hur har upplägget varit för er, har de ex. spelat bara efter middagen eller har de även spelat ex. vid minglet före maten osv.?

• Svar på tråden "Cover"-band till UPPSALA!!!
  • Jean Genie

Det beror kanske lite på vad du menar med för dyra. Hur som helst hade vi ett kanonbra band när vi gifte oss som jag verkligen kan rekommendera. De spelade både till fördrinken och till dansen efter middagen, men jag tror det kostar lite olika mycket. De var från Uppsala och jag var nyss inne på deras hemsida, så de finns fortfarande: highfidelity.nu. Priset ja: tror vi betalade 10-11 tusen, men det var några år sedan. Men det var det alla gånger värt, ni kommer inte ångra er!
    Om det är svårt med budgeten kan du ju alltid testa att pruta ? de känner säkert av lågkonjunkturen också! Lycka till!

• brud2009

Tack för tipsen! High Fidelity har jag varit lite i kontakt med, de låter mkt bra men vi får se! Kul att höra att ni var nöjda.
    Fler tips mottages tacksamt, det här är svårt!!!

• Anna brud 2009

Jag har hört ett band från Uppsala härom året som hette/heter Replay. De spelade en ganska varierande låtar så det borde nog kunna passa på bröllop. Har dock ingen aning vad de kostar.

• brud2009

Tack för ditt tips!
    Jag har nu hittat ett band i Gävle som vi ska boka, tror att det blir jättebra

Anna brud 2009 skrev 2009-02-05 02:02:39 följande:

Jag har hört ett band från Uppsala härom året som hette/heter Replay. De spelade en ganska varierande låtar så det borde nog kunna passa på bröllop. Har dock ingen aning vad de kostar.
  • Anna brud 2009
    brud2009 skrev 2009-02-05 10:03:04 följande:
    Tack för ditt tips!Jag har nu hittat ett band i Gävle som vi ska boka, tror att det blir jättebra Anna brud 2009 skrev 2009-02-05 02:02:39 följande:
    Okej vad bra :) Nått band du vill tipsa om?
  • purjopillan

www.allt-till-din-fest.se

är en kanon hemsida där man kan lägga en annons helt kostnadsfritt och sedan hör olika band och så av sig. (det är en tjänst de betalar för att vara med i)Jag fick 16 svar på 36 timmar och det bästa var att de flesta skickade ljudprover...

• LB5

Det finns ett cover band i Uppsala som heter "All covered", jag har hört dem ett par gånger ute och tycker att de är riktigt bra. Vet inte vad de tar för en spelning, men hemsidan är www.allcovered.se , men jag får inte upp den nu, du kanske kan googla. Jag såg också att de har en sida på facebook. :)

• brud2009

Bandet vi är i kontakt med heter flashbackbandet.se och jag tror och HOPPAS att det blir jättebra, de är 4 killar och en sångerska (en av killarna sjunger oxå). Hon kommer även att sjunga i kyrkan och det bästa av allt är att vi fått ett kanonpris

Anna brud 2009 skrev 2009-02-05 15:30:51 följande:

Okej vad bra :) Nått band du vill tipsa om?
Svar på tråden "Cover"-band till UPPSALA!!!