Handskriven inbjudan, kalligrafi, tips om ngn?
Hej,
vi vill ha handskrivna inbjudningskort, tyvärr har ingen av oss så särskilt snygg handstil, har någon tips på företag eller personer som kan hjälpa till?
mvh
Karin
Hej,
vi vill ha handskrivna inbjudningskort, tyvärr har ingen av oss så särskilt snygg handstil, har någon tips på företag eller personer som kan hjälpa till?
mvh
Karin
du kan inte tänka dig träna upp din stil o sen få gjort en stämpel så slipper ni skriva på alla (eller scanna in o printa ut) vi kommer göra stämpel för att texten ska bli lika men ändå personlig med handskrift
Hej,
stämpel låter ju jättebra, då kan man ändå få den där "bläck känslan".
Har du tips på var man kan göra stämpel?
Tack snälla för svaret!
//karin
I våra inbjudningar ska vi ha texten på ett transparent papper som vi limmar fast på insidan av kortet, och för att slippa skriva helt för hand så skriver vi ut texten som vi vill ha den och kalkerar (superlätt när vi ska skriva på det transparenta pappret! )
Hej tack för tipset om kalkering, det fungerar ju också bra!
//Karin
karinmaria: Stämpel kan du göra på t.ex. www.mycards.se, www.inkywings.se eller www.stampelfabriken.se. Finns fler ställen också! Det lönar sig att jämföra priser eftersom de kan skilja ganska mycket.
Hej!
Jag har skrivit min bröllopinbjudan för hand och även målat inbjudnigskortet själv eftersom jag har eget företag som tillverkar kort.
Du kan ta en titt på inbjudnigskortet på min sida i galleriet.
är du intreserad kan du väl skicka din mailadress så kan jag ta
fram fler bilder om så önskas.
Har du önskemål på motiv eller texten så kan jag ordna det i såfall.
Nu har jag ändrat inställningarna så jag hoppas ni kan se bilderna nu.
Glömde att säga att framsidan på ortet ingår i min nya kellektion och är inte den bilden jag hade på mitt bröllop det är bara texten jag har lånat från den.
karinmaria: Om du är intresserad kan jag skicka ett gratis provex.