• Liljjan

HJÄLP mig snälla....

Vi gifter oss lördag den 30 maj 2009.
    Åh jag är inte ens halv klar med inbjudan ännu.
    Jag vet hur jag vill ha texten m.m.

Tips på bra BILLIGA sätt att göra egna inbjudningskort eller billiga sidor på nätet...

• Svar på tråden HJÄLP mig snälla....
  • ElinPierre

Två olika papper. Klipp/skär det pappret du vill använda mest av, i önskad storlek. Klipp/skär sedan en remsa av det andra och låt det följa ena kanten, med en cm från kanten. Snyggt och enkelt!

Gifter mig 9 maj. Jag vet hur inbjudningskorten ska se ut, och har köpt allt, men har inte ens påbörjat pillret... OOohooo

• Liljjan

ELINPIERRE det låter jätte enkelt och fint.
    Men vet inte om jag har tid eller ork att sitta och pyssla =)
    Du vet ingen bra internet sida?

• Fru Rothman

har du inte ngn som kan hjälpa dig med korten typ ngn vän

• Mrs Baom

Du kan beställa fina från Calligrafen. Annars kan du köpa fotopapper och göra egna på datorn. Lite text å kanske en bild på det blivande brudparet, Går fort, blir enkelt, men stilfullt när du skrivit ut dem kan du vika dem på mitten å knyta ett fint band runt. Kanske hänga en ettikette med gäste/gästernas namn på.

Lycka till och se till att komma igång nu så du inte får panik över att inte ha skickat i tid:)

• Fru Rothman

glömde skriva att där är en del som har beställt sina inbjudningskort via vista.com
    jag tycker dock inte det är lika personligt.
    jag gjorde mina egna o fick massor med beröm för allt jag hade gjort till bröllopet

Svar på tråden HJÄLP mig snälla....