• Äntlig­en är det min tur
    Äldre 12 Jan 12:00
    1670 visningar
    7 svar
    7
    1670

    Bilder!!!

    Hej alla vänner!!

    Jag har lovat att visa bilder från bröllopet. NU ÄNTLIGEN är hemsidorna klara!! det finns ca 500 bilder där. Det enda som jag inte hunnit lägga ut än är festhäften, inbjudningarna mm Det kommer sen.

    I morgon åker vi iväg på vår bröllopsresa. 4 veckor i Florida, Bahamas och ev, Jamaica.Ska bli såååååååå sköööööönt. Nu håller jag på o packar de sista bara... LYCKLIG!!!!!!!

    angelicaochpeter.weddingannouncer.com/

  • Svar på tråden Bilder!!!
  • brud08­0808
    Äldre 12 Jan 12:05
    #1

    Underbara bilder! Du var verkligen jättevacker på din bröllopsdag! Jag hoppas ni får en härlig resa

  • Tessth­emess
    Äldre 12 Jan 12:08
    #2

    Åh vilka underbara bilder!!!

    Hoppas ni får en underbar honeymoon!:)

  • Solros 2009
    Äldre 12 Jan 12:10
    #3

    VILKA fina bilder, har inte tittat på ALLA (det var ju många som sagt) men oj vilket prinsessbröllop ni hade! Vackert!

    Fastnade mest för den rosa klänningen du hade dag 2 - är den köpt färdig eller har du låtit sy upp den! Just en sådan, fast något kortare, skulle jag vilja gifta mig i! Hoppas att du hinner svara innan ni åker och att ni får en riktigt härlig bröllopsresa!

  • Äldre 12 Jan 12:20
    #4

    Åh vilka fiiiiiina bilder!

    Hoppas er bröllopsresa blir underbar!

  • Äntlig­en är det min tur
    Äldre 12 Jan 13:29
    #5

    TACK allihop!!

    jag e nöjd. Det enda jobbiga egentlilgen är att dagen ALDRIG kommer igen.... :-s

  • Äntlig­en är det min tur
    Äldre 12 Jan 13:30
    #6

    Vad har du för stl? Jag har inte hunnit sälja den än.... Det är mitt nästa projekt sen när jag kommer hem!!

    Solros 2009 skrev 2009-01-12 12:10:02 följande:


    VILKA fina bilder, har inte tittat på ALLA (det var ju många som sagt) men oj vilket prinsessbröllop ni hade! Vackert!Fastnade mest för den rosa klänningen du hade dag 2 - är den köpt färdig eller har du låtit sy upp den! Just en sådan, fast något kortare, skulle jag vilja gifta mig i! Hoppas att du hinner svara innan ni åker och att ni får en riktigt härlig bröllopsresa!
  • Solros 2009
    Äldre 12 Jan 17:11
    #7

    Äntligen är det min tur skrev 2009-01-12 13:30:37 följande:


    Vad har du för stl? Jag har inte hunnit sälja den än.... Det är mitt nästa projekt sen när jag kommer hem!! Solros 2009 skrev 2009-01-12 12:10:02 följande:
    Men hallå? Ska du sälja den? På riktigt? Jag är typ 42:a nu men hoppas att jag ska bli en 38/40 innan 1 augusti.
Svar på tråden Bilder!!!