• E  R

Hjälp Hjälp Lokal i Göteborg för 350 gäster med egen mat och dryck

Hej jag och min fästman har letat lokal för bröllopsfesten som är i augusti 09 men kan inte hitta någon alls.
    vi söker en lokal som utrymmer 350 gäster och där man får ta med egen mat och dryck !

snälla om ni känner till några sådana lokaler, så hjälp mig

• Svar på tråden Hjälp Hjälp Lokal i Göteborg för 350 gäster med egen mat och dryck
  • Ja09

Tyvärr vet jag ingen lokal som säkert rymmer 350 pers (där man får ta med eget, men om ni skulle bli färre av någon anledning så kan jag tipsa om Aschebergska Eken på Hisingen. De kan ta 300 pers och man får ta med egen mat och dryck mot en avgift på 75 kr per person. I det så ingår dukning, servering och städning.

De har en stor terass och det är glasvägg mellan matsalen och terassen, jag tror att man kan öppna glasväggen delvis. Det kan hända att 350 pers får plats om man sitter både ute (under tältduk tex) och inne.

Vi ska ha våran bröllopsfest där i februari. En del av maten fixar vi en del beställer vi genom dem. All alkohol tar vi med men de sköter all serveringen, t.o.m står i baren och serverar drinkar med våran alkohol.

• E  R

jaha okeej har du någon hemsida till Aschebergska eken

• E  R

Tack för hjälpen, vi har hittat två som vi ska kolla lite mer på
    Kortedala forum som får plats med 350 personer
    Assyriska kulturhuset i västra frölunda och där får man plats med 400 personer =)

• Francis

Min framtida mans kusin hade bröllop i Assyriska församlingshuset i höstas för närmare 400 pers och det var jättefint.. men dom är också assyrer så det är ett självklart val för dom att välja detta ställe!

• EyAhali

Hej har du någon prist på hur mycket det kostar att hyra lokalen Aschebergska Eken på Hisinge?

Ja09 skrev 2009-01-11 18:44:12 följande:
    Tyvärr vet jag ingen lokal som säkert rymmer 350 pers (där man får ta med eget, men om ni skulle bli färre av någon anledning så kan jag tipsa om Aschebergska Eken på Hisingen. De kan ta 300 pers och man får ta med egen mat och dryck mot en avgift på 75 kr per person. I det så ingår dukning, servering och städning. De har en stor terass och det är glasvägg mellan matsalen och terassen, jag tror att man kan öppna glasväggen delvis. Det kan hända att 350 pers får plats om man sitter både ute (under tältduk tex) och inne. Vi ska ha våran bröllopsfest där i februari. En del av maten fixar vi en del beställer vi genom dem. All alkohol tar vi med men de sköter all serveringen, t.o.m står i baren och serverar drinkar med våran alkohol.
  • EyAhali

Hej har du någon prist på hur mycket det kostar att hyra lokalen Aschebergska Eken på Hisinge?

Ja09 skrev 2009-01-11 18:44:12 följande:
    Tyvärr vet jag ingen lokal som säkert rymmer 350 pers (där man får ta med eget, men om ni skulle bli färre av någon anledning så kan jag tipsa om Aschebergska Eken på Hisingen. De kan ta 300 pers och man får ta med egen mat och dryck mot en avgift på 75 kr per person. I det så ingår dukning, servering och städning. De har en stor terass och det är glasvägg mellan matsalen och terassen, jag tror att man kan öppna glasväggen delvis. Det kan hända att 350 pers får plats om man sitter både ute (under tältduk tex) och inne. Vi ska ha våran bröllopsfest där i februari. En del av maten fixar vi en del beställer vi genom dem. All alkohol tar vi med men de sköter all serveringen, t.o.m står i baren och serverar drinkar med våran alkohol.
  • Taaanja

Oj, vad är detta för ställe???? Vad betalar man för själva lokalhyran?!??!

• E  R

vår lokalhyra ligger på 13500 och då e de Assyriska föreningen

Svar på tråden Hjälp Hjälp Lokal i Göteborg för 350 gäster med egen mat och dryck