• norgej­ente
    Äldre 10 Jan 17:30
    1409 visningar
    3 svar
    3
    1409

    RSVP

    På weddingannouncer kan man tydligen ordna så att gästerna kan svara online. Men när jag skall prova det så vill de ha en kod, det har jag inte, vad är det? Hur skall ajg göra...? Någon?

  • Svar på tråden RSVP
  • Daniel­s B2B
    Äldre 14 Jan 21:45
    #1

    du behöver lägga in en gästlista under Planning Tools - Guest List. Du beöver markera att du accepterar att gästerna kan svara via RSVP, minns inte exakt vart du gör detta. Skulle kunna vara när du lägger in gästerna! Sedan generar datorn koder till alla gästerna, obs olika nr till alla gästerna. Vilka koder respektive gäst har hittar du under Planning Tools - Invitations. Sedan väljer du ditt evenemang...
    Hoppas du förstår annars ska jag försöka förklara lite närmare =) LYCKA TILL

  • norgej­ente
    Äldre 15 Jan 21:42
    #2

    Hur får gästerna tag på koden? Har hittat den nu. Måste jag skriva ut den och skicka den på vanlig post? Lite av poängen försvinner då tycker jag...

    Daniels B2B skrev 2009-01-14 21:45:18 följande:


    du behöver lägga in en gästlista under Planning Tools - Guest List. Du beöver markera att du accepterar att gästerna kan svara via RSVP, minns inte exakt vart du gör detta. Skulle kunna vara när du lägger in gästerna! Sedan generar datorn koder till alla gästerna, obs olika nr till alla gästerna. Vilka koder respektive gäst har hittar du under Planning Tools - Invitations. Sedan väljer du ditt evenemang...Hoppas du förstår annars ska jag försöka förklara lite närmare =) LYCKA TILL
  • Daniel­s B2B
    Äldre 15 Jan 22:58
    #3

    ja vi skrev den i inbjudningarna.....

Svar på tråden RSVP