• clin

Några bra festlokaler i Trollhättan/Vänersborg?

Hej
    Vi letar efter några bra festlokaler i Trollhättan eller Vänersborg?
    Eftersom det är ett majbröllop så vill vi att man ska kunna vara utomhus och mingla och att det då är en fin grön omgivning. Har varit och kollat utanför Villa Hehrne och det är väldigt fint men jag har inte varit inne och kollat deras lokaler än.

• Svar på tråden Några bra festlokaler i Trollhättan/Vänersborg?
  • Fenixx

ni har villa elfhög i trollhättan. ligger med grön omgivning runt sig och utsikt över kanalen. hyfast centralt. då får man hyra hela herrgården till bra pris och finns balkong osv.

var där på bröllop i somras, väldigt mysigt.

• Fenixx

Sen har ni ju Ronnums herrgård i vargön, väldigt fint men också annan prisklass.

• clin

tack för tipsen.. jag har hört att Villa Elfhög är ganska litet och att det inte finns något direkt dansgolv? vi kommer nog att vara runt 80 personer.

Ronnums har jag också tänkt på men har för mig att dom har gått i konkurs? men det kanske är någon annan som har tagit över det nu iof.

• Fenixx

där vi var på festen var på 2a våningen och det är 2rum. kanske litet om ni är 80pers, är nog sant.

ronnum visste jag inte om, men sambon sa också att han hade hört något om det. vad synd, är ju så fint.

villa stranna i trollhättan kanske inte är så skoj? ligger ju mitt i centrum, men tar annars så många folk.

sen har du även stenliden, lite utanför trollhättan.
    stenliden.se/

annars är det dåligt med platser runt thn/vbg tycker jag, vet när vi kikade runt först för att vara där.(men blev i andra krokar pga av temat)

Svar på tråden Några bra festlokaler i Trollhättan/Vänersborg?