• lillalyckan

Jag gjorde det!

Och han sa ja!!!!! Ville bara dela med mig ;)

• Svar på tråden Jag gjorde det!
  • 090214

Ett stort GRATTIS! Får man vara nyfiken å fråga om ni har kommit fram till ngt datum

• Vid havet

Grattis, vad roligt!!!
    Hejja alla vi tjejer som friar till våra älsklingar - tjejer kan själv

• lillalyckan

Hahaha datumfrågan är ett hett disskusionsämne här redan ;) Han vill tvunget gifta sig den 11 nov 2011 pga att datumet skulle va kul, och när han har fått för sig nåt är det inte lätt att ändra på, själv tycker jag att det är för lång tid kvar + att ja vill gifta mig på sommaren... Vi diskuterar för fullt ;)

• lillalyckan

Vid havet skrev 2009-01-08 15:59:46 följande:

Grattis, vad roligt!!!Hejja alla vi tjejer som friar till våra älsklingar - tjejer kan själv
    Ja eller hur! Heja oss!!!
  • Igia

Grattis! Visst är det en härlig käsnla att få ett ja?!

• litetbröllop09
    lillalyckan skrev 2009-01-08 16:04:49 följande:
    Hahaha datumfrågan är ett hett disskusionsämne här redan ;) Han vill tvunget gifta sig den 11 nov 2011 pga att datumet skulle va kul, och när han har fått för sig nåt är det inte lätt att ändra på, själv tycker jag att det är för lång tid kvar + att ja vill gifta mig på sommaren... Vi diskuterar för fullt ;)
    kan ni inte ta 090909 då?? eller 101010? (vet iförsig inte vilka veckodagar det är..?) varför vänta så länge??

grattis!!!
  • lillalyckan
    litetbröllop09 skrev 2009-01-08 16:15:32 följande:
    kan ni inte ta 090909 då?? eller 101010? (vet iförsig inte vilka veckodagar det är..?) varför vänta så länge?? grattis!!!
    090909 är för snart, vill hinna spara ihop ordentligt med pengar =) och 101010 är en onsdag tror jag så de e ju trist... 111111 är en fredag så det funkar ju, när han ändå håller på så tycker han dessutom att bröllopet ska börja 11.00... finns ingen hejd på honom ;) men ja vill helst inte vänta så länga, även om det hade varit skönt att få ihop en rejäl budget utan att man behöver spara massor med pengar varje månad...
  • litetbröllop09
    lillalyckan skrev 2009-01-08 16:41:32 följande:
    090909 är för snart, vill hinna spara ihop ordentligt med pengar =) och 101010 är en onsdag tror jag så de e ju trist... 111111 är en fredag så det funkar ju, när han ändå håller på så tycker han dessutom att bröllopet ska börja 11.00... finns ingen hejd på honom ;) men ja vill helst inte vänta så länga, även om det hade varit skönt att få ihop en rejäl budget utan att man behöver spara massor med pengar varje månad...
    hihi.. det har blivit hans inriktning på bröllopet alltså.. även 11 gäster? 11 rätter? 11 tårtor?
  • lillalyckan
    litetbröllop09 skrev 2009-01-08 19:37:16 följande:
    hihi.. det har blivit hans inriktning på bröllopet alltså.. även 11 gäster? 11 rätter? 11 tårtor?
    hihihi ska kanske inte tipsa honom och ge honom fler idéer ;), men då ska ja ha 11 klänningar å 11 par skor oxå ;)
Svar på tråden Jag gjorde det!