• sandraochsonny

tips på bröllopsresa

Jag och min man planerar att gifta oss i December.
    Sitter och surfar bland alla "paradis". Någon som kan ge något bra tips. Vi vill åka till något varmt ställe, fräscht, gärna där man kan få lite avskildhet, men samtidigt inte helt öde...
    ev funderar vi på att gifta oss utomlands, men har inte riktigt bestämt oss för det.
    ALLA TIPS om Bra resmål, resp mindre bra är välkomna... Har en förkärlek för västindien, men vet inte vad som är bra och inte...finns ju en hel del ställen att välja på!

• Svar på tråden tips på bröllopsresa
  • Linda7608

Hej sitter själv och kollar. Ett tips är Aruba, Ving har precis börjat ha resor dit. Helt fantastiskt ställe. Priserna är som hemma ungefär, men det finns all inclusive. Säsong är året runt kostar runt 30-40 tusen för två veckor. Gå in på vings hemsida och kika....

• GöteborgAug09

Cook öarna! Vi valde mellan att gifta oss samt ta smekmånaden där eller gifta oss hemma. Nu blir det här hemma. Cook öarna är lite olika befolkade och det finns bergis något som passar er smak där, fastnade för det när Filip och fredrik sände ett avsnitt därifrån och sa att på ett ställe fanns det ina klockor utan man bara tog det lugnt : )

• sandraochsonny

Är det inte mycket turister på Aruba? Det ser iofs väldigt trevligt ut där..
    Cooköarna ska jag läsa på lite mer om

Har även kikat endel på Tobago, men man vill ju ha tillgång till lite shopping med

Svar på tråden tips på bröllopsresa