Vita naglar- utan lack...
Jag ar kallskanka och far inte ha nagellack eller liknande pa jobbet. Mina naglar ar lite gula, vill sa garna ha vita fina.
Funkar citron?? Hjalp!
Jag ar kallskanka och far inte ha nagellack eller liknande pa jobbet. Mina naglar ar lite gula, vill sa garna ha vita fina.
Funkar citron?? Hjalp!
har hört att citron funkar, kanske bakpulver? Det har ju en blekande effekt på tänder i alla fall..
Jasa...
Citron funkar ju t.ex pa har. Far prova, har anda alltid citronsaft i kylen... Men ar otalig...
corega tabs
sånt där rengöringsmedel för löständer tar bort missfärgningar som till och med är från rött nagellack!
kanon!
Va?? Sicken grej! Maste provas! Nat du testat sjalv alltsa? Ska man bara gnugga pa det sen lata det vara kvar?
Men lostander ar ju fusk... Jag menar, sant medel ar val inget man har i munnen, sa ar det inte lite stark for huden?
Va?? Sicken grej! Maste provas! Nat du testat sjalv alltsa? Ska man bara gnugga pa det sen lata det vara kvar?
Men lostander ar ju fusk... Jag menar, sant medel ar val inget man har i munnen, sa ar det inte lite stark for huden?
japp jag har testat
jag löser upp dom i vatten sen sitter jag med naglarna i en stund
och gnuggar liiiite för att se om färgen försvunnit
sen en liten stund till om den inte försvunnit
Sa vilken rengoring som helst alltsa? For jag bor inte i Sverige och kanske inte hittar exakt samma marke...
ja det borde funka med vilken som helst - bara olika hur fort det går...
jag brukar tvätta händerna ordentligt efteråt och sen massera inte mandelolja på nagelbanden
Corega är som brustabletter, ska lösas upp i vatten. Sen lägger du i löständer som ska stå över natten. Sen på morgonen tar du upp tänderna och stoppar in dom i munnen, behöver inte ens skölja av.. Jobbar inom äldrevårdsomsorgen...
Så dom är rätt skonsamma om du är rädd för att det ska vara för starkt för dina naglar..
Annars manikyr?
Tack!
Manikyr kanns inte vart det eftersom jag jobbar med handerna...
Men det har ar ju super-bra tips, TACK tjejer!