Ursulas och Ruths i Västerås?
Någon som varit där? vilken är bäst och vad har dom för priser för uthyrning/köpa. Vet inte om jag ska hyra klänning eller köpa har ju hört att det inte skiljer så mycket i pris.
Någon som varit där? vilken är bäst och vad har dom för priser för uthyrning/köpa. Vet inte om jag ska hyra klänning eller köpa har ju hört att det inte skiljer så mycket i pris.
har varit på båda och upplever att Ruths är bäst. Tyckte att det va mer att välja på där och sen är de otroligt snälla och hjälpsamma. Beror ju lite på om man är ute efter något speciellt märke. Vet att de tex inte har "Lillyklänningar" på Ruths.
Hade också tänkt att hyra ursprungligen men blev att jag köpte en på rean istället. Den klänningen jag köpte skulle ha kostat 4500 att hyra hos Ursulas och köpte den för 4900 när de rea ut den på Lillys i stockholm.
Svårt att säga vad priset är för uthyrning/köpa beror så mycket på vilken klänning man fastnar för.
Finns föresten en tjej ute i Salbohed som du också kan kolla hos om du inte hittar någon i Västerås.
Lycka till med ditt letande.
Ruths hjälpte mig med mina bröllopsskor. De är helt fantastiska!!! Jag bor inte i Västerås men kunde inte hitta någon butik (trots att jag var runt i hela Stockholm) som kunde hjälpa mig ta hem ett par speciella skor från England, så min man började ringa runt för att se om han kunde hitta någon butik inom rimligt avstånd som kunde det. Ruths sa ja direkt, tog inte ens ut ngn fraktkostnad (så de kan inte ha tjänat ett öre på att ta hem skorna), de var så vänliga och gulliga och tillmötesgående. När vi åkte för att hämta skorna slutade det med att jag köpte tiaran, hårnålar och örhängen där också, för de hade verkligen öga för vad som skulle passa till min klänning och den stil jag tänkt mig. Rekommenderar dem varmt!!!