• älskarlivet

Frisör i Malmö?

Någon som har tips på frisör i Malmö som gör brudfrisyrer utan att kosta hutlöst mycket?

Jag funderar på att gå till min egna frisör men vill höra om andra tips också..

• Svar på tråden Frisör i Malmö?
  • älskarlivet

Den jag brukar gå till tar 700 kr för frisyr. Hon klipper snygga frisyrer, men jag vet inte hur hon är på att göra frisyrer.. Sen tycker hon att jag ska ha löshår för att mitt hår är som det är, men jag vet inte om jag är så pigg på det..

• rocketqueen

Jag går och klipper mig hos Salong Josefina på Mobilia, hos en riktigt duktig frisör som heter Nadja. Jag har aldrig gjort en uppsättning hos henne men hon är skicklig med hår tycker jag, och en klippning kostar 280 kronor så en uppsättning borde kanske inte vara alltför dyr? Nadja är väldigt duktig på att göra som man vill ha det, och inte göra något som man inte blir nöjd med. Hon lyssnar verkligen och jobbar snabbt och precist!

• makaron

Min underare toppen-frisör flyttade nyligen till malmö för att jobba, han är lite dyr men rena rama konstnären, Pierre Gilsin heter han vet inte vad hans nya salong heter dock..

• Emmet99

kolla med frisörskolan på gustav tror jag det är. De gör allt möjligt superbilligt. Har fått håret uppsatt av elev en gång och det blev sjukt bra. Färsk utbildning och massa ambition =)

• älskarlivet

Jag har bestämt mig för att ta min egna frisör ändå, hon tar bara 700 kr och klipper fantastiskt bra. Nackdelen är att jag aldrig sett henne sätta upp hår.

• Emmet99

Fördelen är ju att hon kanske vet lite hur du vill ha saker =) Och 700 kan man ju leva med!

• älskarlivet

Ja, 700 är ett bra pris och hon känner mig väldigt väl, så det blir säkert bra.

• malmotjejen

Salongen dit jag går för att fixa mina naglar har också en kvinnlig frisör som ska va rikigt duktig - särskilt när det gäller just bröllop och fest, hon sysslar även med make up... nails.nu heter salongen och ligger i centrala malmö...

• sarling

Jag klipper mig hos Malin på Blissiz och hon är övergrym!

Svar på tråden Frisör i Malmö?