• Alla goda ting är tre

Vart trycka tackkort i 15*15?

Hej!

Är på jakt efter dubbelvikta tackkort strlk 15*15 där man kan trycka bild på framsida och text på innersida. Hoppas att någon BT-brud har koll på vilka fotobutiker som har detta mått. Har kollat runt men verkar svårt att hitta.

• Svar på tråden Vart trycka tackkort i 15*15?
  • ToBeMrs

Crimson har många fina mallar:

www.frontweb.se/design

15*15 finns som helt tom mall med vikning på mitten under "Tryckta kort och kalendrar"->"Vikta kort"

På bilden är det julkort, men det går såklart att välja text och bild som man vill. Kostar 4kr/st tror jag.

• Alla goda ting är tre

De såg jättebra ut till en början, sedan visade sig att startavgiften var 180 kr :( Så kom gärna med mer förslag!

• love4life

Vi tryckte våra inbjudningar i 15x15, med bild på 1:a sida och text inuti. Använde Arkitektkopia och betalade 380:- för 45 st. Superbra kvalité på såväl tryck som papper!

• ToBeMrs

Alla goda ting är tre skrev 2009-01-10 07:14:49 följande:

De såg jättebra ut till en början, sedan visade sig att startavgiften var 180 kr :( Så kom gärna med mer förslag!
    Nej, vad trist! Jag brukar köra tackkort och julkort och sånt från Crimson, men det har aldrig varit någon startavgift. Men jag har ju aldrig valt just den där modellen.
  • Alla goda ting är tre

Nån annan som har förslag?

Svar på tråden Vart trycka tackkort i 15*15?