• Vi2iJuli

    Ni vars gubbar hade rosa slips/fluga... bild tack!

    Jag försöker övertala gubben min om en rosa slips eller fluga, men han är tveksam.
    Skulle vara lättare för honom att se hur jäkla snyggt det ÄR med rosa på killar!

  • Svar på tråden Ni vars gubbar hade rosa slips/fluga... bild tack!
  • Fenixx

    på min m2b´s brors bröllop så hade dem rosa väst och slips
    Och jag tyckte min sambo var jättefin i det, var kanonsnyggt till den svarta kostymen och allt. men han muttrade lite.
    men både han och brudgummen såklart var stiliga i det.

  • Vi2iJuli
    Fenixx skrev 2009-01-04 23:30:59 följande:
    på min m2b´s brors bröllop så hade dem rosa väst och slipsOch jag tyckte min sambo var jättefin i det, var kanonsnyggt till den svarta kostymen och allt. men han muttrade lite. men både han och brudgummen såklart var stiliga i det.
    Hihi, det där jämrandet är jag också förberedd å.
    Rosa väst!?? Åååh, det bara MÅSTE jag övertyga honom om å iaf prova!! Det är ju så läckert med rosa å sen svart kostym!
  • Önskebrunnen

    Var finns det att köpa rosa västar??Det skulle jag vilja ha till min blivande och sönerna....eller om någon vet var det finns rosa slipsar...

  • Fenixx
    Önskebrunnen skrev 2009-01-05 15:11:26 följande:
    Var finns det att köpa rosa västar??Det skulle jag vilja ha till min blivande och sönerna....eller om någon vet var det finns rosa slipsar...
    dem hyrde från ett ställe i göteborg, var jättefina med lite sånt diskret mönster också i tyget.
  • propp

    Vi hade rosa, vitt och silver som färgtema...men jag hade aldrig tänkt att "tvinga" min man att ha rosa slips...hihi...det var faktiskt han själv som kom med det förslaget...gissa om jag blev förvånad... När han var och provade kläder så hade expediten frågat vad vi hade för färgtema och sedan var det hon som tog fram både en rosa väst och en rosa plastrong. Han blev jättefin och det kändes extra roligt att klädvalet kom helt från honom själv.

    Bilder finns i mitt galleri!

  • Vi2iJuli
    propp skrev 2009-01-05 17:02:29 följande:
    Vi hade rosa, vitt och silver som färgtema...men jag hade aldrig tänkt att "tvinga" min man att ha rosa slips...hihi...det var faktiskt han själv som kom med det förslaget...gissa om jag blev förvånad... När han var och provade kläder så hade expediten frågat vad vi hade för färgtema och sedan var det hon som tog fram både en rosa väst och en rosa plastrong. Han blev jättefin och det kändes extra roligt att klädvalet kom helt från honom själv.Bilder finns i mitt galleri!
    Min ska jag då tvinga!
    Haha, nä, skämtåsido! Hade vi haft rött i temat hade det inte varit några som helst problem. Han passar riktigt bra i rött!
    Vad snygg din karl var i rosa och med en VIT kavaj/smoking!! Undra om man ska lyckas få gubben att testa vitt också? Han är ju mörk så det kan vara snyggt!
  • Vi2iJuli
    Chocladmonstret skrev 2009-01-05 21:34:01 följande:
    Vad med Rosa kostym??
    Menar du vilken färg som passar med rosa kostym?
    Brunt, vitt..
  • Chocladmonstret

    Nej, Jag menade Rosa Kostym.
    Jag läste på Facebook att www.suitopia.se skänker ett par hundralappar till Cancerfonden för varje rosa kostym de säljer..

  • Sofiafeb2009

    :) Coolt med Rosa Kostym, Kanske inte passande på bröllopet men annars ar det ju hur coolt som helst, särskillt på sommaren..

  • RebeckaEhlin

    Min M2B vill självmant ha rosa väst.

    Han kom här om dagen och frågade om det var okej, han ville så gärna ha det!

    Tilläggas att han älskar rosa oc är så söt i det :P

Svar på tråden Ni vars gubbar hade rosa slips/fluga... bild tack!