• Helena­Olivia
    Äldre 4 Jan 21:48
    1816 visningar
    9 svar
    9
    1816

    Hat du tips på...

    Hej jag funderar på att göra en hemsida med vårat bröllop med allt vad det innebär, har aldrig gjort en hemsida förut, jag undrar nu om du har tips på en bra sida där man gör sin egen???
    Tack!

  • Svar på tråden Hat du tips på...
  • rottiz­z1
    Äldre 4 Jan 21:57
    #1

    weddingannouncer.com var dock ganska krånglig innan man "kom in i det"
    pierreochlinda.weddingannouncer.com/

    Lycka till!

  • Luucie
    Äldre 4 Jan 22:07
    #2

    Jag tycker den är väldigt enkel måste jag säga och jag kan nästan ingenting om datorer

    Men jag fattar inte hur man lägger in bilder..HJÄLP rottizz1?

  • Luucie
    Äldre 4 Jan 22:07
    #3

    Jag tycker den är väldigt enkel måste jag säga och jag kan nästan ingenting om datorer

    Men jag fattar inte hur man lägger in bilder..HJÄLP rottizz1?

  • Helena­Olivia
    Äldre 4 Jan 23:10
    #4

    Tack rottizz!!

  • Helena­Olivia
    Äldre 4 Jan 23:20
    #5

    Några fler tips kanske??

  • Helena­Olivia
    Äldre 5 Jan 11:23
    #6

    Buffar lite...

  • rottiz­z1
    Äldre 5 Jan 18:36
    #7

    kommer inte riktigt ihåg MEN jag har för mig att jag tog intro text och skrev nåt sen klicka jag på länken som blev tex så har vi bilder från smekmånad. klicka där och så tar man add photo. Var VÄLDIGT krångligt att lägga in bilder, vi kunde nästan bara ha svartvita foton beroende på hut många pixlar el nåt som fotot var på . Fick inte plats många bilder heller. Hoppas du lyckas, vet att jag satt med det ett bra tag =)

  • Helena­Olivia
    Äldre 5 Jan 18:43
    #8

    Ja det är inte helt lätt med bilderna och så men börjar få lite ordning på den helenaochniklas.weddingannouncer.com
    Lite pilligt men tyckte vore kul med en sida där gäster och andra kan gå in och titta och sen kan man ha en liten önskelista där vilket e bra även om vi helst vill ha pengar till resan och massa saker man inte kommer att använda;)
    Tack för hjälpen!


    rottizz1 skrev 2009-01-05 18:36:48 följande:
    kommer inte riktigt ihåg MEN jag har för mig att jag tog intro text och skrev nåt sen klicka jag på länken som blev tex så har vi bilder från smekmånad. klicka där och så tar man add photo. Var VÄLDIGT krångligt att lägga in bilder, vi kunde nästan bara ha svartvita foton beroende på hut många pixlar el nåt som fotot var på . Fick inte plats många bilder heller. Hoppas du lyckas, vet att jag satt med det ett bra tag =)
  • Luucie
    Äldre 5 Jan 18:51
    #9

    Tack rottizz jag ska prova

Svar på tråden Hat du tips på...