• Iafia

chambre separee i Göteborg

Vi har nu äntligen kommit fram till hur vi ska göra. Vi ska bo på hotell och vi tror att det blir i Göteborg för det är mysigt här och Göteborg betyder lite extra för oss. Vi ska gifta oss borgerligt och så ska våra föräldrar vara vittnen (två av dem antar jag att det ska vara). Vi skulle gärna vilja äta på hotellet vi bor på men för oss själva lite, chambre separee.

Någon som vet hotell med restaurang i Göteborg som har chambre separee? Eller de kanske inte kallar det för det men som har ett rum som är för sig självt. Tanken är att vi ska ha vigseln i det rummet vi äter och det kan ju vara kul att ha det för oss själva. Alla andra restauranggäster kanske inte har tänkt att se på vårt bröllop när de äter. Det går bra med restauranger oxå med chambre separee. För hittar vi inte hotell med restaurang med chambre separee som vi gillar tar vi ett hotell som vi tycker om och en annan restaurang med chambre separee. Hoppas ni hänger med på hur jag menar.

• Svar på tråden chambre separee i Göteborg
  • connys hjärta

Jag googlade och fick upp en hel del.Skriv chambre separee göteborg så kommer det upp förslag

Svar på tråden chambre separee i Göteborg