• fluffi­nuff
    Äldre 28 Dec 09:27
    1361 visningar
    4 svar
    4
    1361

    Hjälp, weddingannouncer!!!!

    Är det någon som vet om man kan ta bort ALL engelsk text på weddingannouncer?? Jag har lyckats byta en del rubriker till svenska, men nu när jag sitter och skriver om våra vittnen så står det Bride's side: Vittne! Det ser inte klokt ut, kan man byta alla rubriker till svenska på nåt sätt?

  • Svar på tråden Hjälp, weddingannouncer!!!!
  • älskar­livet
    Äldre 28 Dec 10:17
    #1

    Vi har bytt ut all engelsk text mot svensk, det är bara att skriva in svensk text istället för engelsk. Eller hur menar du?

  • fluffi­nuff
    Äldre 28 Dec 10:21
    #2

    Jag menar att jag inte hittar var man kan byta ut rubriker mot svenska. T ex när jag skulle skriva om brudföljet så bytte jag ut den stora rubriken till Vittnen, men när jag skulle skriva om våra vittnen så var man ju tvungen att välja om det var brudens sida eller brudgummens och då ser det ut så här

    Bride's side, Idas vän

    Jag vill ha bort allt sånt som är på engelska så att det åtminstone står Brudens sida istället

  • älskar­livet
    Äldre 28 Dec 10:22
    #3

    Jaha, det vet jag inte hur man gör, vi har inte haft problem med det i alla fall! Kanske om du tar bort hela sidan och skapar en ny textsida?

  • fluffi­nuff
    Äldre 28 Dec 10:40
    #4

    Ja tänkte precis på det också, kanske bäst att ha en sån där custom page.....gör nog så!

Svar på tråden Hjälp, weddingannouncer!!!!