• Mia Sollentuna

En vecka kvar......

....sedan är jag fru.

Jag har alltid trott att jag skulle vara en riktig Bridezilla, men jag känner mig lungn som en filbunke. Allt är under konroll! Det ska bara bli SÅ kul att ha en riktigt rejäl fest med god mat, band och alla underbara vänner och familj.

Om två timmar ska jag på provsminkning, det ska bli så spännande!

Även bröllopsresan till New York börjar närma sig. Vi lämnar vår ettåriga dotter med farmor och farfar i fem nätter... Kommer att längta som bara den men det känns väldigt lyxigt (och viktigt) att vi får göra en resa själva... och bara rå om varandra.

Lycka till alla decemberbrudar!

• Svar på tråden En vecka kvar......
  • trejan

Åh vad spännande!!
    Kan inte begripa hur du kan varaa så lugn... Själv är jag hur nervös som helst och jag ska inte gifta mig förrän den 3 januari. Träffade prästen i Torsdags och känner mig bara mer nervös!!!

Lycka till!!

• BlendaSigne

Jag känner mig också oroande lugn... pricken över i:t om man blir nervös för att man inte är nervös :S...

27:e e vår dag :). Tror allt är ok - koordinerar bröllop i Sverig från andra sidan Atlanten... hoppas allt ska bli som vi tänkt o hoppas på att snön ligger kvar så vi får vårt vinterbröllop :)

Härligt med NYC - världens coolaste stad! :)

• altervattnet

fan vad kul!!!! lycka till med allt!

jag ska gifta mig i April och jag är så nervös att nått ska missas. Men bröllopstorget är en bra sida att få lite tips och ideer ifrån!

Svar på tråden En vecka kvar......