• ElinPierre

    Heja Björn!

    Såg precis reklam från en viss Björn som spelat tennis förut.. Såg bara att det var hans märke, inte vad de egentligen gjorde reklam för.. MEN!

    2 gaypräster gifter sig med varandra, och en kvinnlig präst viger dem...

    HEJA BJÖRN!!

    Ut med fler sådan bilder, filmer mm mm så folk fattar att det inte är något att bry sig om!
    (Förstå mig rätt nu, blir folk bearbetade så försvinner- det som endel anser- konstiga)

  • Svar på tråden Heja Björn!
  • ElinPierre

    (Hoppas nu att jag inte missade något dolt hemskt budskap i denna reklam, för det jag såg av den kunde ha varit slutklämmen, men en jäkligt bra sådan i alla fall.. )

  • Esonda

    vilken gullig reklam.. kände verkligen kärleken.. *snyft*

  • JustMeAndMyLove

    Det är en skiiiitbra reklam ;)

    Bara IKEA som varit bra på att göra reklam med gaypar förr!

  • ElinPierre

    Har IKEA haft det alltså?
    Har nog jag missat totalt!


    JustMeAndMyLove skrev 2008-12-06 08:52:43 följande:
    Det är en skiiiitbra reklam ;)Bara IKEA som varit bra på att göra reklam med gaypar förr!
  • Brudgummarna

    Jag var tvungen att gå och köpa lite björn borg-saker efter jag såg reklamen. Egentligen inte riktigt min stil men vad gör man inte som tack för att de försöker :)

  • passionsblomman
    Ja, det får nog bli en liten extraklapp från Björn´s till jul...
    Brudgummarna skrev 2008-12-06 14:25:05 följande:
    Jag var tvungen att gå och köpa lite björn borg-saker efter jag såg reklamen. Egentligen inte riktigt min stil men vad gör man inte som tack för att de försöker :)
  • JustMeAndMyLove

    Ikea var först i världen med att ha ett homosexuellt par i en reklamfilm. De var senare också först med att ha ett homosexuellt par med ett barn med i en reklamfilm :)
    Älskar IKEA för det!
    Härligt att se att Björn slår ett slag för saken!

  • 090208

    Den har jag lankat till 2 ggr har pa BT redan. Senast for 10 min sen...



  • SonjaMärta

    Den reklamen är så fin! Gråter varje gång jag ser den!
    Själv blir det giftemål (eller partnerskap då i oktober i år! Lokalen är nu bokad så resten kan fixas med till sommaren!
    HEj hej

  • ElinPierre

    Åh vad härligt med ett höstbröllop!!


    SonjaMärta skrev 2009-01-13 16:56:40 följande:
    Den reklamen är så fin! Gråter varje gång jag ser den!Själv blir det giftemål (eller partnerskap då i oktober i år! Lokalen är nu bokad så resten kan fixas med till sommaren!HEj hej
  • passionsblomman

    Ni HAR väl noterat att man nu har lämnat in förslag om att ändra i äktenskaps lötenas formulering, för att homosexuella ska kunna vigas i kyrkan! är det inte jättekul!

  • Soldemor

    Lite sent på det kanske, men vad fin den filmen var! Blir glad och varm ända in i hjärtat! Yes, love for all, håller med fullständigt!

Svar på tråden Heja Björn!