Fotograf Stockholm
Fick offert från en fotograf på c:a 50.000:- (foton, album, cd, dvd). År detta rimligt? Förslag på bra prisvärd fotograf? Tack!
Fick offert från en fotograf på c:a 50.000:- (foton, album, cd, dvd). År detta rimligt? Förslag på bra prisvärd fotograf? Tack!
Oooh la la! Det var nog det dyraste jag någonsin hört i fotografväg. Vet inte om ens P. Westerlind tar så mycket. Och hon hör ju till fotograftoppen, anser jag (och många andra).
Jag tycker det är tokigt mycket.
Antar att det var för en heldag? Oavsett så är det jäkligt mycket pengar och du kan hitta flera toppfotografer i Stockholmsområdet som tar bra mycket mindre.
Det tycker jag verkar dyrt! Jag har kollat runt eftersom vi snart ( 2009) gifte oss . Den fotograf vi fastnade för är www.fotockholm.se dels pga priset men oxo hans fina detaljer.
ozdeleau.blogg.se/2008/september/carinas-trash-the-dress-bilder.html
Här ser du mig i en fotosession i TTD och fotografens namn hittar du där ... jag var jättenöjd och jag tror inte att hon är sååå dyr...
lycka till...
Vi gifter oss i maj och vi har bokat Orasisfoto för fotograferingen. De rekommenderar vi varmt!
Vi träffades och gick genom bilder och planering och det kändes bara att de är de rätta. Jätte fina bilder och jätte professionella fotografer.
Vi fick också referenser av andra par som har bokat dem tidigare för hela dagen. Den bästa referensen faktiskt var deras bilder från ett bröllop jag var inbjuden på i somras och som jag fick se i deras blogsida när jag letade efter bröllopsfotograf på nätet.
orasisfoto.blogspot.com/2008/09/because-elegance-is-attitude.html
... och det blev mycket billigare än 50.000!
Vi anlitade Mats på www.studiolivia.se till vårt bröllop. Vi har redan träffat honom för att skriva på kontrakt. Känns som vi är i verkligt goda händer. Det ska bli jättespännande!