• EmMa09

Bordsplaceringsbild?

Vi gör vårt festhäfte själva och vi vill ha med bordsplaceringen där i. Frågan är nu hur man kan göra en bild över borden med siffror på? Har försökt att kopiera in bilden som finns här på BT, men man kan inte se siffrorna då
    Är det någon som fattar vad jag menar???

• Svar på tråden Bordsplaceringsbild?
  • Hofsan

Måste du ha siffror då? Kan du inte bara ha namnen. Jag gjorde vår bordsplacering här på BT du kan kolla i mitt galleri hur det blev.

• tonårsmorsa

Tänk på att ni kan få avbokningar i sista stund så ni måste ändra i bordsplaceringen. Därför som många väljer att ha bordsplaceringstavla istället.

• Hofsan

Man kan skriva ut mittuppslaget med bordsplaceringen dagen innan, det gjorde vi. Även om man har bordsplaceringstavla så kan ju folk avboka dagen innan och man hinner inte göra en ny.

• tonårsmorsa

Fast enklare att ändra under förutsättning att man har namnen på lösa lappar.

Hofsan skrev 2008-11-22 17:49:31 följande:
    Man kan skriva ut mittuppslaget med bordsplaceringen dagen innan, det gjorde vi. Även om man har bordsplaceringstavla så kan ju folk avboka dagen innan och man hinner inte göra en ny.
  • EmMa09

Vi kommer att ha en bordsplaceringstavla också men vill gärna ha det i fästhäftet med.
    Jag har testat med både namnen och med siffror, det blir för tätt. Fast jag kanske kan ändra mellanrummet mellan borden. Behöver ju inte ha bilden i "verkliga mått"...ska försöka med detta.. tack för tipsen!

• EmMa09

Nu har jag lyckats! gjorde bara borden smalare!

Svar på tråden Bordsplaceringsbild?