• Lennar­ts Fru
    Äldre 20 Nov 22:37
    2074 visningar
    6 svar
    6
    2074

    Mår så dåligt av det..

    Vi hade jätte fina bilder från bröllopet men de finns en sak som jag mår så sjukt dåligt över, Jag var så upptagen med mig själv, min man och hans barn så jag totalt glömde bort att få ett fota på mig tillsammans med min 17, snart 18 -åriga lillebror. För först gången i sitt liv hade han till och med kostym, han var så fantastiskt vacker och jag glömde bort att låta han finnas med på bild, inte en enda bild finns han med på !!!!!! jag mår så dåligt så jag kan inte sluta gråta när jag tänker på de .. hur ska han känna, käbnner han sig bortglömd. Jag har bild på min mamma, min mans mamma, men inte min bror .. de är oförlåtligt, en sån dag när han var så underbart fin !!!!! gaaaaaah ! jag har så dåligt samvete så jag vet inte vart jag ska ta vägen .. jag känner mig så dum och jag har sån ångest !

  • Svar på tråden Mår så dåligt av det..
  • Daniel­aa
    Äldre 20 Nov 22:41
    #1

    Han förstår alldeles säkert att de inte alls va menat så! Förklara för honom bara så förstår han!

  • Lennar­ts Fru
    Äldre 20 Nov 22:43
    #2

    han har precis gått in i en depprision så jag vet inte, bör jag vänta med att prata med han tills han mår bättre?

    de är ju inte alls säkert han ens tänkt på att de blev så, men jag tänker på det .. :( och har gjort de hur mycket som helst i tre månader sen våran stora dag var.

  • gröna bruden­s
    Äldre 20 Nov 22:43
    #3

    men har ingen annan, typ din mamma eller så tagit någon bild på honom?
    i vilket fall som helst så är hänt hänt så att ha ångest och vara lessen för det gör det inte ogjort. även att jag förstår att det känns tråkigt för dej.

  • Lennar­ts Fru
    Äldre 20 Nov 22:44
    #4

    nej, mamma hade ingen kamera och av alla vi har fått bilder så syns inte han på en enda ! sogligt nog och de gör ont i mitt hjärta, jag skulle så gärna vilja ha en bild på oss på väggen bland mina bröllopsfoton .. men men .. gjort är gjort..

  • sandri­ta
    Äldre 20 Nov 22:58
    #5

    Hmm kan känna det lite som att det inte är ditt fel att inte alla som bevistat brölloppet finns med på bild- herregu´man har väl fullt upp med att inse att man själv är huvudföremålet för alla med en kamera.... ta inte på dig det.... då kan det förstöra minnet av denna stora dag... och som sagt fråga honom hur han känner kring det och berätta att du mår dåligt över det och att du tyckte att han var så himla fin. depremerad eller ej så får man inte tassa runt på tå runt det faktumet anser jag som jobbar med ungdomar som en del av dem bär på en depression. Det är bättre att kunna prata med varandra. Brist på kommunikation leder oftast bara till fler problem...

    Vem vet- han kanske tyckte det var skönt att slippa bli jagad av en kamera om han är en sådan som inte gillar att bli fotad...

  • Bumlis
    Äldre 20 Nov 23:12
    #6

    Samma sak hände min bror. Jag och mamma blev inte plåtade med dem. Lätt hänt, tyvärr. Vi var ledsna, men jag förstår helt att han hade galet mycket att tänka på.

Svar på tråden Mår så dåligt av det..