• MulleNuh

    Underkläderna inför natten?

    Alltså är tanken att man ska ha de fina underkläderna HELA dagen på sig?? Eller byter man om sen? Hur har ni gifta gjort?

    haha snacka om värdsligt problem! Men blir det inte ofräscht om man svettas och är stressad osv?

  • Svar på tråden Underkläderna inför natten?
  • bridesilly

    Jag köpte vita lite vanligare(men ändå finare än bomullstrosor och sport bh ) underkläder till att ha under brudklänningen och bytte sedan om till natten till lite raffigare modeller. Fräschare som du säger att byta till natten!

  • 27juni2009

    jag kommer ha enklare, sköna underkläder under dagen o byta om på hotellet inför natten

  • Lennarts Fru

    jag köpte enklare fina nderkläder för att ha efter bröllopet för jag hade ingen bh under klänningen. Men när vi väl kom på hotellet och klänningen åkte av så hade vi så brottom med annat så underkläderna kom inte tll någon nytta, vi var hällre nakna med varandra i bubbelpoolen och sådant än att visa upp oss i sexiga underkläder ;P hihi.

    Men underkläderna kom till nytta dagen efter =)

  • Waersta

    Jag köpte också underkläder som jag böt om till när vi kom till hotellrummet.. helt i onödan eftersom min man var för full och inte hade lust med någe. Men det hör ju inte hit..

  • MulleNuh

    jaaa. Äh fan.. Jag tänker inte köpa en massa nytt dyrt.. För jag VET hur det kommer bli.. Inte kommer jag direkt där mitt på natten att strippa och va sexig..

  • Vi2iJuli

    Lennarts Fru skrev 2008-11-20 22:32:05 följande:


    jag köpte enklare fina nderkläder för att ha efter bröllopet för jag hade ingen bh under klänningen. Men när vi väl kom på hotellet och klänningen åkte av så hade vi så brottom med annat så underkläderna kom inte tll någon nytta, vi var hällre nakna med varandra i bubbelpoolen och sådant än att visa upp oss i sexiga underkläder ;P hihi.Men underkläderna kom till nytta dagen efter =)
    Hahaha, så hoppas jag det blir för oss också.
  • MulleNuh

    men jag menar mer att jag kommer somna!


    Vi2iJuli skrev 2008-11-21 09:03:41 följande:
    Lennarts Fru skrev 2008-11-20 22:32:05 följande:
    Hahaha, så hoppas jag det blir för oss också.
  • patti87

    jag hade mina underkläder på under klänningen...men böt bara trosorna ;) hihih

  • Vi2iJuli
    MulleNuh skrev 2008-11-21 09:16:01 följande:
    men jag menar mer att jag kommer somna!
    Hahaha, men det lär jag göra med. :)
    Man kan ju kuckelimucka på morronen efter b-dagen... med morronandedräkt å hela baletten.
    Lika bra att vänja sig redan nu om det ändå ska vara så resten av livet, hehe. ;)
  • EllaM

    Jag hade hudfärgare laserskurna trosor under klänningen så att de inte skulle synas och en sådan där rygg- och axelbandslös bh i silikon under klänningen. Inte så sexigt. Så jag bytte om till sexiga underkläder direkt när vi kom till hotellet. Väl investerade kronor!

  • 2time

    Jag hade samma hela dagen. Det är ju brudgummen som klär av en klänningen så hur skulle man kunna byta innan? Jag hade så många knappar i ryggen på min klänning att jag omöjligt kunde få av den själv, hahahaa.

  • MulleNuh

    jag måste starta en annan tråd kom jag på nu!!! Håll utkik!

  • feministbrud

    Jag hade samma fina underkläder hela dagen. Inte för att vi heller hade lust med något efter den dagen och den alkoholen

  • EllaM

    Det beror så klart på vilken typ av klänning man har! Jag kunde lätt byta själv, men så kommer ju inte alla att ha det.

    Ni som inte kan byta om, om jag var ni skulle jag i vart fall köpa två trosor, och byta till fräschare precis innan ni far iväg från festen eller så! Ta hjälp av tärnan eller annan nära vän elelr syster om klänningen kräver det.

  • EllaM

    För min del handlade det också om att vita eller benvita underkläder med spets skulle lysa igenom tyget på klänningen och skärningen i ryggen gjorde att jag inte kunde ha någon sexig bh. Hellre då praktiska underkläder som inte syntes igenom under dagen och lite sexigare till natten. Prova innan ihop med klänningen i olika ljus så att ni ser om det skulle synas igenom, det är mitt tips.

  • AnnaochHenrik

    Jag hade trosor inköpte på willys - vita med blå ugglor på - "something blue"
    Samt en väldigt bra, men kanske inte så spännande, axelbandslös BH. Inte det mest spännande kanske, men oerhört bekvämt. Hade lite finare underkläder som jag tog på mig på morgonen dagen efter istället!

  • 4ever2

    Jag tror jag kommer göra så att jag har ganska snygga underkläder under klänningen eftersom jag vill att min m2b ska ta av mig klänningen (om det hinns med =)). Sedan tar jag nog de riktigt fina underkläderna till första kvällen på bröllopsresan, tänkte åka typ dagen efter på bröllopsresa så då har man ju dragit ut lite på det roliga.

  • shakynose

    Hehehe, lova att inte säga nåt men jag kommer bara ha en sån här i vitt under klänningen...

Svar på tråden Underkläderna inför natten?