• Esonda

    OT! Men Fy tusan vad arg man blir!!!!!!!!!!!!

    Jäkla idiot alltså...
    Att vissa män(finns kvinnor likadana) Är så extremt dumma i huvudet!! En kontrollearnde man säger S-ordet till sin lilla dotter om hon är stökig, kallar sin fru för äcklig fet gris och klagar på att hon inte lägger hans byxer i pressen. Frågar deras gemensamma dotter vems rumpa som är störst. Han väger 38 kilo MER än hans fru och han tycker att det är uppfostran. Mot sin fru en uppfostran!!!!!
    Påpekar minsta grej som hans fru gör och han kan tydligen bättre med gör inget. Sen skyller han på att han inte menar det...

    Mer än jag som blir förbannad på såndana fega män?? Låter kvinnan göra allt och klaga på det!!
    (kollar just nu på Dr.Phil så det är där ajg får det ifrån.)

  • Svar på tråden OT! Men Fy tusan vad arg man blir!!!!!!!!!!!!
  • Hammerman

    Vet ni, jag har alltid velat utföra ett experiment där jag duschar en människa med napalm för att se vad som händer. Tror just jag hittade en kandidat!

  • Hammerman

    Napalm: i princip en blandning av bensin och gelatin, som man tuttar eld på och bombarderar folk med från flygplan. Får du det på dig så är det i princip omöjligt att bli av med (försöker du torka bort det klibbar det bara fast på ännu fler ställen så du brinner ännu mer). Amerikanerna använde det mycket under Vietnamkriget.

  • Hammerman

    Hehe, ja, det var precis så jag menade, hoppas ingen missförstod.

  • Esonda

    nej men usch jag känner mig verkligen träffad (Or not) haha jo jag fattar det skulle jag med vilja göra med den mannen... GRRR

  • WinterorSummer

    Haha, såg avsnittet jag med ...
    Gissa om han kommer få springa fort nästa släktträff :) Alla argar mostrar, fastrar, farmor, mormor m.fl. som ursinniga jagar honom med stekpannan (eftersom de alltid är i köket och lagar mat som alla duktiga hemmafruar gör, när de inte föder barn förstås) efter att de fått se vad han gör mot deras lilla flicka (menar dottern i familjen) !

  • Esonda

    ja precis... jag satt och kokade här i soffan (eller så var det för att jag hade datorn på knäna) och att hon inte lämnar han. och vad att det inte var nåt speciellt när han var otrogen vilket asssss!!!!!!

  • Hammerman

    WinterorSummer skrev 2008-11-20 20:33:39 följande:


    Haha, såg avsnittet jag med ...Gissa om han kommer få springa fort nästa släktträff :) Alla argar mostrar, fastrar, farmor, mormor m.fl. som ursinniga jagar honom med stekpannan (eftersom de alltid är i köket och lagar mat som alla duktiga hemmafruar gör, när de inte föder barn förstås) efter att de fått se vad han gör mot deras lilla flicka (menar dottern i familjen) !
    De får inte glömma att hälla stekspadet på honom INNAN de drämmer till med pannan!
  • passionsblomman

    De kan binda fast honom naken vid spisen och tvinga honom att steka ngra kilo bacon, ifall de vill slippa slösa dyr bensin och dessutom få maten fixad.

    (att steka bacon naken är förövrigt en mycket dålig idé för egen del, vilket jag pinsamt nog vet av erfarenhet )


    Hammerman1 skrev 2008-11-20 20:47:59 följande:
    WinterorSummer skrev 2008-11-20 20:33:39 följande:
    De får inte glömma att hälla stekspadet på honom INNAN de drämmer till med pannan!
  • Esonda
    passionsblomman skrev 2008-11-20 21:11:14 följande:
    De kan binda fast honom naken vid spisen och tvinga honom att steka ngra kilo bacon, ifall de vill slippa slösa dyr bensin och dessutom få maten fixad. (att steka bacon naken är förövrigt en mycket dålig idé för egen del, vilket jag pinsamt nog vet av erfarenhet )
    Sånt svider... Extra mycket olja också ;)
  • Sofinka

    Haha, såg programmet också, var på gymmet och tv:n stod på Dr Phil, vilket jag aldrig ser annars. Jävlar vad arg jag blev, glömde helt bort att jag svettades som en gris på löpbandet. Mycket effektiv träning blev det, kan jag lova. Fy fan för sådana grisar till män, den stackars frugan verkade ju helt nedtryckt och bortgjord. Kastrering, anyone?

  • Esonda

    Kommer med kniv och gaffel haha.. det kan gott göra extra ont. ta med en från djunglen som fortfarande lever som kanibal :P

    Stackarn pratade knappt han satt ju och sa allt åt henne.

    Bra att det blev en effektiv träning iaf ;)

  • dfk

    Jag blev också galen, såg programmet! Men tom Dr Phil vart ju lite galen på honom.
    Han gjorde allt för att förödmjuka och kränka sin fru.
    Han har förminskat henne, så hela hennes självbild är upp och ner!
    Mannen hade ju dessutom satt upp en bild på kvinnan som han varit otrogen med för att motivera sig själv på träningscykeln.

  • Esonda

    ja det är sjukt. att man kan bete sig på sånt äckligt sätt. man såg Dr. Phil vrida sig i stolen, hade han inte vatt en sån tv-kändis hade han säkert klått upp honom.

  • dfk

    Det är ju sant att det handlar inte om hans fru, det handlar om honom själv. Han ville förhöja sig själv genom att trampa ner andra. Det var hans egen familj som skulle bli utsatta för det!

Svar på tråden OT! Men Fy tusan vad arg man blir!!!!!!!!!!!!