• Götebo­rg78
    Äldre 20 Nov 18:23
    1796 visningar
    13 svar
    13
    1796

    Önskar hjälp med weddingannouncer...snälla

    Jag är inne på fliken Pagenames och har ändrat till svenska rubriker, men jag vill inte ha med alla rader utan endast ca 15 - men då kan jag inte uppdatera - någon som vet hur man gör??? Tack på förhand! :)

  • Svar på tråden Önskar hjälp med weddingannouncer...snälla
  • Bumlis
    Äldre 20 Nov 18:28
    #1

    Du väljer att inte publicera dem du inte vill ha med.

  • Götebo­rg78
    Äldre 20 Nov 18:38
    #2

    Hmmm ...ok....det står bara att name is required field för all pages....så jag kommer liksom aldrig från sidan....
    Menar du att jag inte ska ta bort något utan att det kommer en fråga vilka jag vill publicera efter att jag trycker på update?

  • Götebo­rg78
    Äldre 20 Nov 18:42
    #3

    Jag hittade det! Tack bumlis för hjälpen...

  • Bumlis
    Äldre 20 Nov 18:57
    #4

    Varsågod!

  • svinto­83
    Äldre 20 Nov 19:39
    #5

    hur hittar man RSVP pin`?

  • Bumlis
    Äldre 20 Nov 19:52
    #6

    Förstår inte...?

  • Bumlis
    Äldre 20 Nov 19:53
    #7

    Ok, kollat och förstår vad du menar. Har dock inte använt den funktionen. :(

  • nångån­g
    Äldre 5 Dec 22:07
    #8

    Jag passar på att låna tråden lite. Hur göra för att ladda upp egen musik? Jag hittar var man går in på weddingannouncer för att gör det men fattar ej hur jag laddar ned min egna musik. Den ligger ju i olika "bibliotek" på datorn. Hur gör man? Snälla hjälp!

  • Im yours
    Äldre 6 Dec 08:09
    #9

    Inget tekniksnille här Men jag bläddrade iaf igenom filen där den valda låten ligger. Klickade då den kom upp, o då satt låten där. Ungf som att lägga in en bild. Hoppas du får ut nått av denna "förklaring". Hoppas det löser sig

  • nångån­g
    Äldre 6 Dec 11:11
    #10

    Inte riktigt... när jag försöker bläddra lägger sig liksom hela filen där? Hur göra?

  • nångån­g
    Äldre 7 Dec 19:59
    #11

    Lyckades faktiskt fixa till det till slut. Tack för hjälpen!

  • VINTER­BRUD 090214
    Äldre 7 Dec 21:33
    #12

    rekommenderar den svenska verisionen på gamman.se
    Det är lite enklare om man inte känner för engelska...

  • VINTER­BRUD 090214
    Äldre 7 Dec 21:33
    #13

    Alltså man kan göra sig en bröllopssida på svenska genom den sidan, var kanske lite otydlig

    VINTERBRUD 090214 skrev 2008-12-07 21:33:08 följande:


    rekommenderar den svenska verisionen på gamman.seDet är lite enklare om man inte känner för engelska...
Svar på tråden Önskar hjälp med weddingannouncer...snälla