• nni

Egengjorda Inbjudningskort/festhäften!

Visa gärna era! O vart köpte ni tillbehören till era kort/häften?

• Svar på tråden Egengjorda Inbjudningskort/festhäften!
  • september2009bröllop

finns massor av olika kort jag gjort i mitt galleri.. materialet är köpt i en scrappbooking affär här i borås och vissa saker är köpta på panduro..

• nni

Så fina!! Panduro ska jag kolla upp

• Svanboet

Jag vet att många köper sina grejor på Panduro och de har väldigt roliga klister"remsor" om man vill ah sådana på. Kan bero på vilket utbud butiken har också. Beskrivningar finns det gott om på olika hemsidor.

Lycka till!

• nni
    Svanboet skrev 2008-11-20 16:15:20 följande:
    Jag vet att många köper sina grejor på Panduro och de har väldigt roliga klister"remsor" om man vill ah sådana på. Kan bero på vilket utbud butiken har också. Beskrivningar finns det gott om på olika hemsidor.Lycka till!
    tack tack! Ska kolla upp Panduro direkt när jag ska shoppa!
  • gustafmatilda

Jag köpte det mesta på Matton, det finns bilder i mitt galleri.

• nni
    gustafmatilda skrev 2008-11-20 16:16:49 följande:
    Jag köpte det mesta på Matton, det finns bilder i mitt galleri.
    Vilka vackra bilder från ert bröllop! Super romantiskt ju! Fick sådan härlig känsla när jag såg era bilder. Ska lägga Matton på minnet, tack.
  • gustafmatilda

Tack! Det var en härlig känsla när vi var där också ;) Matton finns förövrigt på internet också, ifall du inte har nära till en butik. www.mattonbutiken.se

• nni

Ja jag förstår att det var det! haha :)
    Ska kika, thanx!

• 27juni2009

kolla in i mitt galleri om ni vill, mina e dock bara halvfärdiga. ska dit namn o datum på framsidan i embossat, inbjudningstexten skall göras på stämpel o embossas, pappret i infofickan ska vara turkost. vi kör svart-vitt med tióuch av turkos o silver som färgtema.
    matton finns i malmö

• nni

och givitvis kommenterat på "Juni2009" tråden!

• Pidis

Det mest köpt på bokhandel i falkenberg och lite på wettergrens
    Kolla i mitt galleri

• Kirsto

Vi köpte tapet i den lokala färgaffären, tyg på Sidencarlsson och papper på MAP.

• nni
    Pidis skrev 2008-11-20 17:11:21 följande:
    Det mest köpt på bokhandel i falkenberg och lite på wettergrensKolla i mitt galleri
    Ja jag har kikat där innan! Superfint.

kirsto; Ok.
  • Soares

jag har också lite bilder på mina tyrcksaker upplagt i galleriet.. köper mtrl från olika scrapbooking butiker på nätet

• laris

nni: jag vet att du redan har sett mina men jag måste få visa de i denna tråd också och ge gärna lite feedback! Det är bra om ni brutalt ärliga !!

• celtic

Vi skriver dit namnen på de som är bjudna direkt på inbjudan, där av mellanrummet på kortet :)

• Goaste

Jag har just köpt kort och kuvert i kvistkartong hos cchobby.se. Dessa är till inbjudningar och tackkort. Ska sen köpa vitt och ljusgrönt papper och kvistkartong, troligtvis på Akademibokhandeln.

Svar på tråden Egengjorda Inbjudningskort/festhäften!