Egengjorda Inbjudningskort/festhäften!
Visa gärna era! O vart köpte ni tillbehören till era kort/häften?
Visa gärna era! O vart köpte ni tillbehören till era kort/häften?
finns massor av olika kort jag gjort i mitt galleri.. materialet är köpt i en scrappbooking affär här i borås och vissa saker är köpta på panduro..
Så fina!! Panduro ska jag kolla upp
Jag vet att många köper sina grejor på Panduro och de har väldigt roliga klister"remsor" om man vill ah sådana på. Kan bero på vilket utbud butiken har också. Beskrivningar finns det gott om på olika hemsidor.
Lycka till!
Jag köpte det mesta på Matton, det finns bilder i mitt galleri.
Tack! Det var en härlig känsla när vi var där också ;) Matton finns förövrigt på internet också, ifall du inte har nära till en butik. www.mattonbutiken.se
Ja jag förstår att det var det! haha :)
Ska kika, thanx!
kolla in i mitt galleri om ni vill, mina e dock bara halvfärdiga. ska dit namn o datum på framsidan i embossat, inbjudningstexten skall göras på stämpel o embossas, pappret i infofickan ska vara turkost. vi kör svart-vitt med tióuch av turkos o silver som färgtema.
matton finns i malmö
Har redan kollat ditt galleri
och givitvis kommenterat på "Juni2009" tråden!
Det mest köpt på bokhandel i falkenberg och lite på wettergrens
Kolla i mitt galleri
Vi köpte tapet i den lokala färgaffären, tyg på Sidencarlsson och papper på MAP.
jag har också lite bilder på mina tyrcksaker upplagt i galleriet.. köper mtrl från olika scrapbooking butiker på nätet
nni: jag vet att du redan har sett mina men jag måste få visa de i denna tråd också och ge gärna lite feedback! Det är bra om ni brutalt ärliga !!
Köpte material från www.mygatsby.com och Matton och en affär med sidenband. Bilder finns i mitt galleri.
Vi skriver dit namnen på de som är bjudna direkt på inbjudan, där av mellanrummet på kortet :)
Jag har just köpt kort och kuvert i kvistkartong hos cchobby.se. Dessa är till inbjudningar och tackkort. Ska sen köpa vitt och ljusgrönt papper och kvistkartong, troligtvis på Akademibokhandeln.